Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: beh  (gelezen 10076 keer)

Offline sergevn

  • Lid
beh
« Gepost op: 2007/12/08, 14:42:27 »
beh
« Laatst bewerkt op: 2013/04/21, 23:29:26 door sergevn »

wimvg

  • Gast
Handleiding Apache2 Virtual Hosts
« Reactie #1 Gepost op: 2008/09/06, 17:45:49 »
Geen kritiek is goede kritiek??? Bedankt! Dankzij Uw blog ben ik er eindelijk in geslaagd om een virtual host te creëren.

Re: Handleiding Apache2 Virtual Hosts
« Reactie #2 Gepost op: 2010/07/26, 09:58:29 »
Die link leidt naar een grote leegte. Volgens mij kan deze verwijzing wel weggehaald worden, zodat die niet meer opduikt met een zoekactie.

mvg
pablo k

Offline Rachid

  • Lid
    • rachidbm
    • Mijn blog
Re: Handleiding Apache2 Virtual Hosts
« Reactie #3 Gepost op: 2010/07/26, 13:20:06 »
Ik zie ook alleen maar een witte pagina. Heb je de vhost wel goed ingesteld? :P
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Re: Handleiding Apache2 Virtual Hosts
« Reactie #4 Gepost op: 2010/07/26, 13:36:22 »
Ehh, vhost??
Als jij ook een lege pagina ziet, heb jij dan de vhost wel goed ingesteld?

Kortom, ik snap er niks van?

Offline Rachid

  • Lid
    • rachidbm
    • Mijn blog
Re: Handleiding Apache2 Virtual Hosts
« Reactie #5 Gepost op: 2010/07/26, 16:41:49 »
Dat van mij was maar een grapske.
Trouwens, de eerste post dateert uit 2007 blokkendoos.
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Offline heir4c

  • Lid
Re: Handleiding Apache2 Virtual Hosts
« Reactie #6 Gepost op: 2010/07/26, 18:22:15 »
Topic is uit 2007 zoals Wazzzaaa meld.
Je kan eventueel de topic starter contacteren via een email in verband met die handleiding. Misschien heeft hij die nog ergens. Hij is laatst nog op het forum geweest (Maart 2010, zie zijn profiel).

Je moet ook weten dat die link naar een blog leidde blijkbaar en dat die nu niet meer online is blijkbaar. En het forum is ook eens veranderd en sommige linken die je in zo'n oude topics vind zijn dus soms 'stuk'.

« Laatst bewerkt op: 2010/07/26, 18:26:54 door heir4c »
Tip: https://makkelijkelinuxtips.blogspot.com/p/1.html en http://wiki.ubuntu-nl.org/   Upload-site:http://imgur.com/
be Open be Free be Ubuntu

Re: Handleiding Apache2 Virtual Hosts
« Reactie #7 Gepost op: 2010/07/26, 19:49:07 »
Ja, 2007 da's wel erg oud voor een niet langer bestaande handleiding. ;)

Maar als je eerst probeert om je problemen op te lossen door wat te grutten in dit onvolprezen forum, voordat je de zoveelste onbenullige vraag stelt die al tig keer is beantwoord, dan voel je je toch een tikkie genomen als er een link staat in de rubriek documentatie die nergens meer naar leidt.

pablo k

Offline Joshua822

  • Lid
Re: Handleiding Apache2 Virtual Hosts
« Reactie #8 Gepost op: 2010/07/26, 20:17:33 »
@Blokkendoos: deze blogpost is geen deel van onze officiële Nederlandstalige documentatie van Ubuntu. Deze officiële Nederlandstalige documentatie is hier te vinden.

Sowieso is er een goede kans dat een handleiding uit het jaar 2007 niet meer in de nieuwste, ondersteunde versies van Ubuntu werkt ( de oudste versie die nog wordt ondersteund, Ubuntu 8.04 LTS Hardy Heron, komt uit 2008 ).

Ik zal de beginpost aanpassen zodat het duidelijk wordt dat de link nergens meer naar leidt. Als iemand een suggestie heeft over een webpagina die deze blogpost zou kunnen vervangen, meldt het dan even ;)
« Laatst bewerkt op: 2010/07/26, 20:19:53 door Joshua822 »