Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Knop Donaties  (gelezen 4921 keer)

Knop Donaties
« Gepost op: 2020/11/11, 14:47:31 »
Hallo, ik wou net een miljoen doneren maar als ik op de knop Donaties druk, zie ik alleen maar "Nginx is functioning normally". Jammer dus voor hullie! ;)

Offline rico70

  • Lid
Re: Knop Donaties
« Reactie #1 Gepost op: 2020/11/11, 14:54:55 »
Ik denk dat ze geen klein geld accepteren  :rolleyes: :rolleyes:

Re: Knop Donaties
« Reactie #2 Gepost op: 2020/11/11, 15:05:02 »
Dat zal het zijn ja  :)

Offline Ron

  • Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
Re: Knop Donaties
« Reactie #3 Gepost op: 2020/11/11, 15:18:11 »
De site sounl.org ligt er uit ............
Openstandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData voorstander.
Xubuntu gebruiker en voorstander
Er is ook nog een andere hobby.

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Re: Knop Donaties
« Reactie #4 Gepost op: 2020/11/11, 15:59:41 »
Technische problemen daargelaten: ik vraag me af, of donaties formeel-juridisch überhaupt nog kunnen plaatsvinden na de opheffing van de stichting (en de overdracht van de gelden die de stichting bezat)....

Re: Knop Donaties
« Reactie #5 Gepost op: 2020/11/11, 16:39:33 »
Hallo, ik wou net een miljoen doneren .................

Hè das balen dat je je miljoen nu niet kwijt kunt. Ik leef met je mee. Ik PM je wel even een tikkie  =D

Technische problemen daargelaten: ik vraag me af, of donaties formeel-juridisch überhaupt nog kunnen plaatsvinden na de opheffing van de stichting (en de overdracht van de gelden die de stichting bezat)....

Jawel hoor, onder beperkingen. Zolang het maar is om werkelijke kosten te dekken aan de rechtmatige drager van die kosten. En als het niet te gek wordt. Administratie aanbevolen.
Voor de lol een websiteje draaien voor €50/jr en een deel van deze kosten gedoneerd krijgen moet haalbaar zijn.
BD kan hierover meer en concretere informatie verstrekken.

Een miljoen?? Tjah, ik weet natuurlijk niet wat de kostenposten van Ron zijn  =D Dat redt je denk ik niet met een miljoen  =D =D =D
« Laatst bewerkt op: 2020/11/11, 16:44:43 door partyrabbit »
- I ♥ Linux -
Bij irritatie, voeg hier 'partyrabbit' toe -> https://forum.ubuntu-nl.org/index.php?action=profile;area=lists;sa=ignore

Offline siegi

  • Lid
Re: Knop Donaties
« Reactie #6 Gepost op: 2020/11/11, 19:51:30 »
Zolang HCC ubuntu-nl blijft sponseren met hosting red ubuntu-nl het wel.

Als je echt iets wil doneren, kijk welke open source software je nu echt fijn vind werken.
zo heb ik af en toe al gedoneerd aan mozilla voor firefox, omdat ik het belangrijk vind dat er een alternatief blijft bestaan voor alle chromium gebasseerde browsers.
 

Re: Knop Donaties
« Reactie #7 Gepost op: 2020/11/12, 14:14:55 »
Zolang HCC ubuntu-nl blijft sponseren met hosting red ubuntu-nl het wel.

Met alle respect voor en dank aan HCC voor de sponsoring :thumbsup:
Zelfs zonder. Voor ca €100/jr heb je een zeer uitgebreid hostingpakket waarop je alles kunt (en meer) wat dit forum biedt. Dat is .. :denken: .. paar euro donatie per actief lid per jaar?

Wat al eerder genoemd is, goede moderators en zo is belangrijker, en dat loopt hier al goed.
Ik ken zelfs een behoorlijk groot en actief forum wat al wat jaren door draait zonder beheerder. Beheerder heeft zich dermate volledig terug getrokken dat hij zelfs niet meer de boel wil opzeggen. Leden zorgen voor de betaling van de hosting, en de ISP blijft de boel in de lucht houden zolang er betaald wordt. Zelfs dat is mogelijk  ^-^ ... al is het daar wel gekaapt door wat zelfingenomen moderators die zich gedragen alsof ze God zijn en daarmee een sfeer neergezet hebben welke niet zo gezellig is  :rolleyes:
« Laatst bewerkt op: 2020/11/12, 14:20:07 door partyrabbit »
- I ♥ Linux -
Bij irritatie, voeg hier 'partyrabbit' toe -> https://forum.ubuntu-nl.org/index.php?action=profile;area=lists;sa=ignore

nahjo

  • Gast
Re: Knop Donaties
« Reactie #8 Gepost op: 2020/11/13, 17:23:06 »
.
« Laatst bewerkt op: 2020/11/29, 11:30:02 door nahjo »

Re: Knop Donaties
« Reactie #9 Gepost op: 2020/11/14, 13:01:17 »
Eens.  :D Maar mijn aandeel mogen ze dan meteen als donatie houden. Dan hebben ze al zo'n beetje de helft van de kosten bij elkaar denk ik!?  ;) LOL
En daarna nog een paar euro overmaken ...  8-)
- I ♥ Linux -
Bij irritatie, voeg hier 'partyrabbit' toe -> https://forum.ubuntu-nl.org/index.php?action=profile;area=lists;sa=ignore