Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: opstart probleem  (gelezen 1293 keer)

opstart probleem
« Gepost op: 2022/11/23, 14:14:42 »
Sorry, maar ik weet hier geen weg mee.Bijgaand plaatje laat zien wat er gebeurt als ik opstart.Hij gaat gewoon door en alles werkt perfect, toch zou ik wel willen weten wat ik hier mee moet??
Liberté Egalité Fraternité ofwel LEF

Offline bart85

  • Lid
Je leert maar mooi over weg gaan met de commandline. Geen grafische toepassingen voor systeembeheer.

Offline vanadium

  • Lid
Re: opstart probleem
« Reactie #2 Gepost op: 2022/11/23, 15:54:18 »
Vervelend, maar verder vertraagt dit je computer niet of veroorzaakt geen problemen naar ik weet. Ik heb dit ook met een Dell XPS 7390 op Ubuntu 22.04, niet op Fedora echter. Mogelijk dat je het op Ubuntu 22.10 niet meer zal hebben, als je dat al niet draait ten minste.

In de aangegeven link zou ik de eerste optie wel proberen. Werkt dat, dan moet je dat bestendigen - de in de link aangereikte methode werkt enkel voor de huidige opstart. De tweede optie, waar je ACPI uitschakelt, zou ik zeker niet doen, en de derde optie geheel vaag.

Re: opstart probleem
« Reactie #3 Gepost op: 2022/11/23, 21:28:11 »
Bedankt Bart85 en Vanadium,Bij nader inzien ga ik er niet aan beginnen. Alles werkt tenslotte en misschien gaat het met 22.10 weg.Ik vind de geboden oplossingen te riskant ten opzichte van het probleem.
Liberté Egalité Fraternité ofwel LEF