Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Foutmelding Evolution!  (gelezen 869 keer)

Offline Youri

  • Lid
Foutmelding Evolution!
« Gepost op: 2007/07/02, 11:20:57 »
Hallo allemaal.

Ubuntu feisty fawn.

Ik krijg sinds kort steeds foutmeldingen in Evolution.
Fout tijdens Berichten aan het ontvangen.
Fout tijdens Opslaan van map 'Inbox'
Ik ontvang dan de zelfde mailtjes wel 3 maal!
Heb Ubuntu weer opnieuw geinstalleerd, maar heb de fouten nog, of alweer.

Heb ik hier gelezen bij een andere vraag, tik het eens in de terminal, dan kun je de fouten zien!
Dat heb ik gedaan, maar wat ik zie, zegt mij niks.

flora@flora-desktop:~$ evolution
CalDAV Eplugin starting up ...

(evolution-2.10:6813): evolution-mail-WARNING **: ignored this junk plugin: not enabled or we have already loaded one

(evolution-2.10:6813): e-utils-WARNING **: Plugin 'Bogofilter spam plugin' failed to load hook 'org.gnome.evolution.mail.junk:1.0'
** (evolution-2.10:6813): DEBUG: mailto URL command: evolution %s
** (evolution-2.10:6813): DEBUG: mailto URL program: evolution

Ziet iemand hier een fout?, en of oplossing!

Offline Soul-Sing

  • Lid
Foutmelding Evolution!
« Reactie #1 Gepost op: 2007/07/02, 11:39:02 »
dit krijg ik na het opvragen van mail:
CalDAV Eplugin starting up ...

(evolution-2.10:9606): evolution-mail-WARNING **: ignored this junk plugin: not enabled or we have already loaded one

(evolution-2.10:9606): e-utils-WARNING **: Plugin 'Spamassassin plugin' failed to load hook 'org.gnome.evolution.mail.junk:1.0'

(evolution-2.10:9606): bf-junk-filter-WARNING **: error occurred while spawning /usr/bin/bogofilter: Uitvoeren van dochterproces ‘/usr/bin/bogofilter’ is mislukt (Bestand of map bestaat niet)
process 9606: The last reference on a connection was dropped without closing the connection. This is a bug in an application. See dbus_connection_unref() documentation for details.
Most likely, the application was supposed to call dbus_connection_close(), since this is a private connection

let op het versienummer van evolution.

Offline Youri

  • Lid
Foutmelding Evolution!
« Reactie #2 Gepost op: 2008/08/18, 22:30:37 »
Hallo allemaal,
bedankt voor jullie meedenken!
Ik weet nu waar door de fout melding kwam.
Door welke reden dan ook, ik was een nieuweling, maar ik had 2 mappen daar staan, met 2 verschillende namen, Evolution koos voor de verkeerde map!
Even goed gelezen waar hij het neer wilde zeten, map met verkeerde naam , heb ik toen ge-delete, en toen ging het goed!
Ja ik weet het, het heeft even geduurt, maar heb wel weer wat geleerd! Dus ben ik blij ,vr. groeten Youri.