Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Lubuntu livecd  (gelezen 323 keer)

Offline roekoe1

  • Lid
Lubuntu livecd
« Gepost op: 2012/11/02, 01:56:46 »
Hoi,

Ik heb een oude lappie gevonden en dan heb ik het over echt een oud ding! Maar nu dacht ik het is wel grappig om dat ding afentoe aan te kunnen gooien voor wat dingen aangezien ik alleen een destkop hier heb. Maar er zit geen HDD in. Dus ik heb niet echt een HDD nodig zolang ik maar een beetje kan surfen en op me netwerk kan en mp3tjes afspelen,foto's openen etc. Nu heb ik dus Lubuntu gedownload en de livecd gebrand alleen ben ik bang dat me laptop drive het ook al aan het begeven is! Afentoe blijft die maar zoeken op de cd naar bepaalde bestanden lijkt het. En dan slaat lubuntu opeens vast. Als ik hem op me destkop test werkt die perfect! En afentoe lijkt het ook wel alsof me dvd drive klikt.

Nu heb ik ook geen floppy drive jammer genoeg anders kon ik zo een plop downloaden en via usb booten. Iemand een zeer zeer goedkope oplossing hiervoor toevallig? Want ik ga natuurlijk niet te veel uitgeven aan deze laptop. Weet niet of er misschien toch een optie bestaat tegenwoordig om booten via usb mogelijk te maken? Of misschien ligt het geen eens daaraan maar aan de OS alhoewel de laptop voor XP is gemaakt.

Alvast bedankt :police: