Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Minimalizeren gaat niet meer.  (gelezen 761 keer)

Offline Tom

  • Lid
Minimalizeren gaat niet meer.
« Gepost op: 2007/10/19, 19:24:59 »
Als ik mijn Medieplayer aan heb en ik drukte op minimalizeren kwam hij linksonder in het paneel te staan.
Klikte ik daarop kwam hij weer in beeld.
Dat was bij de 7.04.
Nu bij de 7.10 druk ik op minimalizeren en ta ta is hij totaal weg.
Maar ik hoor hem nog wel spelen.
Om hem af te zetten moet ik de PC herstarten.
Idem met icoontjes in het bovenste paneel als ik Pidgin opzette kwam rechtsboven in het paneel een icoontje nu dus niks.
Idem met Gmailnotify icoontje ? da da niks.
Weet iemand de reden of ben ik de enige ?.
Met vriendelijke groeten Tom.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Offline jopy

  • Lid
Minimalizeren gaat niet meer.
« Reactie #1 Gepost op: 2007/10/19, 19:33:47 »
Je kan met rechtermuisknop op paneel (balk) klikken en dan kiezen: "toevoegen aan het paneel"
Bij mij heet het in het engels "notification area" die je moet toevoegen. (plaatje van blauwe cirkel met een i erin)
Die sleep je dan naar het gebied waar je hem wilt hebben.

Offline Tom

  • Lid
Minimalizeren gaat niet meer.
« Reactie #2 Gepost op: 2007/10/19, 19:59:48 »
Maar in die lijsten staat geen audacious en gmail etc.
Ik wil wie vroeger vinken op minimalizeren en dan komt de medieplayer incl de track links onder in het paneel , dan kan ik rustig verder met bv firefox.
Wil ik de muziek uit doen vink ik linksonder in het paneel de player aan , dan komt hij weer in beeld .
Dan kan ik hem uitzetten en wegvinken.
Dat alles kon ik en nu niet meer.
Groeten en dank Tom.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Offline Tom

  • Lid
Minimalizeren gaat niet meer.
« Reactie #3 Gepost op: 2007/10/21, 13:16:00 »
Gmail en pidgin en aMSN opgelost.
Grtz Tom
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.