Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Radio tray met ubuntu 14.04  (gelezen 518 keer)

Radio tray met ubuntu 14.04
« Gepost op: 2015/01/26, 15:29:06 »
hoi
ik probeer Radio tray gelijk met ubuntu 14.04,te laten opstarten
met thunderbird is het me wel gelukt,in alle 3 vakjes thunderbird ingevuld en hij start netjes mee op
Radio tray ook alle 3 vakjes in systeem/voorkeuren/opstart-toepassingen radio tray ingevuld ,maar hij start niet mee op.
programma aanklikken in toepassingen/audio-video/radio tray werkt het verder goed
wat doe ik verkeerd???
moet radio tray iets anders ingevuld worden?????

Re: Radio tray met ubuntu 14.04
« Reactie #1 Gepost op: 2015/01/26, 16:36:27 »
Ik heb bij command staan:
usr/bin/radiotray
mvg,  Peter
Desktop: xubuntu 18.04.6
"No windows in the house but somehow there's more light..."
The future ain’t what it used to be.

Re: Radio tray met ubuntu 14.04
« Reactie #2 Gepost op: 2015/01/26, 16:47:54 »
bedankt we gaan het uit proberen   :)

Re: Radio tray met ubuntu 14.04
« Reactie #3 Gepost op: 2015/01/26, 22:59:23 »
Ik heb hier Xubuntu 14.04 en bij automatisch starten twee keer (edit: naam en commando) radiotray ingevuld. Het programmaatje start bij mij in de systeembalk en als ik naar de radio wil luisteren, moet ik op het radiotray-icoontje klikken en een van de door mij opgegeven zenders aanklikken, waarna die gaat spelen of praten. Bedoel jij misschien dat radiotray automatisch moet gaan spelen als je de pc aanzet? Dat kan ook, maar dat is misschien een terzijde, gelet op je vraag.

Soms heb ik ook wel eens dat ik kan klikken wat ik wil, maar het programma start geen enkele radiozender. Via het gewone menu (onder multimedia) dan wel weer. Na een kort poosje (dagen, iets langer) is dat weer weg. Misschien dat je last hebt van zo'n digitaal spook? Deïnstalleren en herinstalleren helpt niet om dit probleem te doen verdwijnen, het lijkt aan iets anders gerelateerd.

Re: Radio tray met ubuntu 14.04
« Reactie #4 Gepost op: 2015/01/27, 00:27:56 »
Ik heb bij command staan:
usr/bin/radiotray

/usr/bin/radiotray

Re: Radio tray met ubuntu 14.04
« Reactie #5 Gepost op: 2015/01/28, 09:06:06 »
hoi ,hij start nu mee op hoor .
die slash aan de voorkant  was  de oplossing
Bedankt  ^-^