Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: fotos bestellen  (gelezen 1363 keer)

griffioen

  • Gast
fotos bestellen
« Gepost op: 2007/02/10, 22:30:55 »
Hallo,

Ik probeer iets eenvoudigs te doen: fotos bestellen. Ik heb met picassa de fotos geselecteerd (143) nu wil ik ze bestellen bij Kruidvat en Etos lukt het me niet. Bij kruidvat een server error en bij Etos iets anders. Voor mij onduidelijk.
Heeft iemand ervaring met een site die wel werkt?

Offline Nico

  • Lid
fotos bestellen
« Reactie #1 Gepost op: 2007/02/10, 22:41:31 »
Ik weet het niet, maar mss is dat omdat je in Ubuntu standaard opslaat onder PNG, en daar werkt Kruidvat mss niet mee. Meestal is dat JPEG.
C2Q Q6600 || 4096MB DDR2 || 1628 GB HDD || MSI 8800GTS @ 320MB || OCZ GameXStream 600 Watt || MSI P35 Platinum

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
fotos bestellen
« Reactie #2 Gepost op: 2007/02/10, 22:51:12 »
Volgens mij werken veel van die fotoboeren met Active X elementen op hun webstekken. Heel slecht, want Active X zit alleen in Internet Explorer. Active X is overigens een gruwelijk veiligheidsrisico.

Azalin

  • Gast
fotos bestellen
« Reactie #3 Gepost op: 2007/02/10, 23:09:05 »
En wordt tegenwoordig zelfs door Internet Explorer automatisch niet toegestaan... je moet eerst op een knop drukken anders krijgt MS een boete aan z'n kontje... dus handig is het niet, maar de luie mens wil ook kunnen programmeren denk ik. ActiveX vind ik (schiet me niet af voor mijn mening :p ) maar een lui stukje software...

Offline Soul-Sing

  • Lid
fotos bestellen
« Reactie #4 Gepost op: 2007/02/10, 23:09:18 »
Citaat van: griffioen
Hallo,

Ik probeer iets eenvoudigs te doen: fotos bestellen. Ik heb met picassa de fotos geselecteerd (143) nu wil ik ze bestellen bij Kruidvat en Etos lukt het me niet. Bij kruidvat een server error en bij Etos iets anders. Voor mij onduidelijk.
Heeft iemand ervaring met een site die wel werkt?
de hema fotoservice werkt wel. :)

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
fotos bestellen
« Reactie #5 Gepost op: 2007/02/10, 23:10:23 »
Citaat van: leoquant
de hema fotoservice werkt wel. :)
Da's goed om te weten! Bedankt.

griffioen

  • Gast
fotos bestellen
« Reactie #6 Gepost op: 2007/02/10, 23:37:45 »
Bij fastlab lukt het me wel om vanuit picasa2 te bestellen.
Betalen met een credit card lukt me ook.
Nu nog even op de fotos wachten...