Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: via mijn mobiele telefoon in Ubuntu 12.04 internet openen  (gelezen 587 keer)

perro30

  • Gast
via mijn mobiele telefoon in Ubuntu 12.04 internet openen
« Gepost op: 2013/11/14, 18:26:53 »
Ik heb een HTC One VS en het is mogelijk, als ik deze via de USB verbind, om internet via de mobiele telefoon te openen op de desktop met Precise. Maar hoe doe ik dat, d.w.z. hoe regel ik dat via het in Precise, om dit toe te voegen?

Dat is even mijn vraag, want er is iets van mobiel internet in dat netwerk, maar daar komen velden in voor die ik niet weet.
Vandaar mijn vraag.

Kort waarom, binnenkort verdwijnt mijn oude DSL provider en pas over twee weken komt de nieuwe, in de buurt zijn geen vrije WIFI netwerken aanwezig, de mensen in de buurt ken ik nauwelijks, vandaar.
Dan kan rustig mijn email berichten binnenhalen/beantwoorden.

Ik hoor het graag, ik heb een abonnement met internet verbinding (buiten WIFI natuurlijk).

Mijn dank.

Re: via mijn mobiele telefoon in Ubuntu 12.04 internet openen
« Reactie #1 Gepost op: 2013/11/14, 21:49:46 »
Hallo, als ik het goed begrijp wil je je mobiele data-abonnement tijdelijk ook gebruiken on je desktop-pc van internet te voorzien. Geen idee hoe dit moet. Wat ik wel weet is dat mijn Android-telefoon de mogelijkheid heeft om een ad hoc WiFi hotspot in te richten, waarna mijn dochter haar tablet met internet kan verbinden. Dit gaat dus draadloos, weet niet of jouw desktop-pc ook een draadloze kant heeft. Ik zou niet weten hoe een bekabelde pc hiervan gebruik zou kunnen maken.