Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [Opgelost] Geüploade bestanden komen niet in juiste map  (gelezen 289 keer)

[Opgelost] Geüploade bestanden komen niet in juiste map
« Gepost op: 2013/12/28, 21:02:45 »
Hallo iedereen,

Het was even zoeken en denken bij wie ik dit moest neerleggen. Aangezien ik Mint gebruik maar het probleem ligt niet bij Mint. Ik heb als hobby het maken / schrijven van programma's in PHP. Dit heb ik allemaal geïnstalleerd op een virtuele omgeving waar ik nu een probleem ben tegen gekomen. Ik heb het eerder nog niet mee gemaakt maar wellicht dat een van jullie mij kan helpen.

Het probleem ligt hem in een script waarmee ik mijn bestanden upload naar de server waarna deze in een aangegeven map terecht moeten komen. Het script lijkt te werken omdat ik de melding en informatie krijg dat het bestand succesvol is geüpload. Echter als ik in de map ga kijken waar het bestand terecht zou moeten komen dan zie ik niets.

Uit onderzoek blijkt dat het bestand in het mapje /tmp lijkt te blijven steken. Wanneer ik in een terminal naar /tmp ga dan zie ik daar alleen een mapje uploadertemp, terwijl mijn script aangeeft dat het bestand in Temp file: /tmp/phpOcwvM3 zou moeten staan. Deze map is nergens te bekennen. De inhoud van het mapje is gevuld met bestanden maar niet met de bestanden ik had geupload: persisted.<GUID><filename>.resx

Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? Is dit een php probleem of moet ik toch bij de server zijn?

Edit: Ik heb al geprobeerd om in php.ini aan te geven dat er een andere directory moet zijn maar zonder succes.

Edit: Hoe ik het voor elkaar heb gekregen weet ik niet maar het lijkt te functioneren.
« Laatst bewerkt op: 2013/12/28, 21:38:59 door theancientone »