Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Release party 2012  (gelezen 37494 keer)

Offline TonH

  • Promotieteam
Release party 2012
« Gepost op: 2012/02/18, 23:20:22 »
Vanmiddag is er een gesprek met de HCC geweest over het houden van een release party bij het uitkomen van 12.04. Hierbij is afgesproken om hierbij weer samen te werken, de release party zal dan een duidelijk onderdeel worden van een nieuwe linux thema dag met als onderwerp open source.
Ubuntu NL zal aan de organisatie van deze dag meewerken en de release pary zal een duidelijk onderdeel worden van de thema dag. Als datum is 2 juni geprikt, de weekenden ervoor zijn lastig door hemelvaart en pinksteren. Het weekend erna is er weer voetbal. De voorlopige locatie is Bunnik (net als de laatste themadag in 2011).
Iedereen die ideeen heeft, een presentatie wil geven of op een andere manier wil bijdragen kan zich weer melden.

Re: Release party 2012
« Reactie #1 Gepost op: 2012/02/18, 23:49:12 »
Bij deze Ton, ik meld mij aan als installatie hulp.
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Re: Release party 2012
« Reactie #2 Gepost op: 2012/02/19, 00:08:05 »
Ik meld me ook aan als installatiehulp en misschien wil ik wel een presentatie geven.

Ik vind alleen Bunnik een slecht idee. Voor de party van vorige keer, oké. Maar dit is een grote party.
* Vistaus herinnert zich de grote opkomst in Ede
Dus eigenlijk moeten we een grotere locatie hebben die toegankelijker is.

Offline reekje

  • Lid
    • http://www.reekje.nl
Re: Release party 2012
« Reactie #3 Gepost op: 2012/02/19, 13:05:48 »
Ik wil wel mee helpen!!

reekje

Offline ertai

  • Lid
    • programming
    • http://www.ertai.nl
Re: Release party 2012
« Reactie #4 Gepost op: 2012/02/20, 11:32:42 »
ik ook. Installatiehulp en misschien wel een presentatie
Is je vraag opgelost? Markeer het als [OPGELOST] in de titel van je bericht!

Re: Release party 2012
« Reactie #5 Gepost op: 2012/02/20, 15:30:29 »
Gezellig! Zullen we Brenno Winter weer vragen? En bv. Rop Gonggrijp? Of iemand van tweakers.net?
« Laatst bewerkt op: 2012/02/20, 15:41:40 door laacque »
Als je in de breedte groeit,||groei je dan ook in de diepte?

Offline TopGear

  • Forumteam
Re: Release party 2012
« Reactie #6 Gepost op: 2012/02/20, 15:32:20 »
Hopelijk kan ik komen, ik weet nog niet hoe het zit met toetsen enzo :-) Ik hoop dat ik wel kan.

Re: Release party 2012
« Reactie #7 Gepost op: 2012/02/20, 15:42:46 »
@Topgear: Voorlopig ga ik ervan uit dat ik ga en dus kun je meerijden.
Als je in de breedte groeit,||groei je dan ook in de diepte?

Re: Release party 2012
« Reactie #8 Gepost op: 2012/02/21, 16:31:21 »
als t makkelijk met het ov berijkbaar is en op een makkelijke tijd is dan kom ik waarschijnlijk wel

Re: Release party 2012
« Reactie #9 Gepost op: 2012/02/21, 16:59:21 »
Gaarne verneem ik nog even antwoord op dit bericht:

Ik vind alleen Bunnik een slecht idee. Voor de party van vorige keer, oké. Maar dit is een grote party.
* Vistaus herinnert zich de grote opkomst in Ede
Dus eigenlijk moeten we een grotere locatie hebben die toegankelijker is.

Re: Release party 2012
« Reactie #10 Gepost op: 2012/02/21, 18:42:36 »
Ik zou graag komen maar €21,90 voor een enkeltje Heerlen - Bunnik vind ik wat hoog. Voor degenen die gaan; heel veel plezier gewenst alvast! :)

Re: Release party 2012
« Reactie #11 Gepost op: 2012/02/21, 20:09:45 »
Ik zou graag komen maar €21,90 voor een enkeltje Heerlen - Bunnik vind ik wat hoog. Voor degenen die gaan; heel veel plezier gewenst alvast! :)
ga lopen

Offline Johan van Dijk

  • Administrator
    • johanvandijk
Re: Release party 2012
« Reactie #12 Gepost op: 2012/02/21, 21:09:58 »
Reageer eens normaal aub. Hoewel het misschien grappig bedoeld is komt het niet zo over.
Graag voortaan met wat meer respect reageren, en bij voorkeur ook alleen on topic :)

Re: Release party 2012
« Reactie #13 Gepost op: 2012/02/22, 18:21:50 »
Zijn er toevallig mensen die vanaf deze contreien(Limburg) overwegen naar Bunnik te gaan?

Re: Release party 2012
« Reactie #14 Gepost op: 2012/02/22, 18:57:14 »
Ik zou graag komen maar €21,90 voor een enkeltje Heerlen - Bunnik vind ik wat hoog. Voor degenen die gaan; heel veel plezier gewenst alvast! :)
Kijk eens bij bijv. de kruidvat of blokker die hebben vaak van die aanbiedingen voor een dagkaart voor de trein.
http://www.kruidvat.nl/domains/default/pages/content/S2/2012-07-ns.aspx?token=-1
Actie loopt tot 25 februari dus snel zijn, kaart € 12,99  geldig t/m 3juni
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline reekje

  • Lid
    • http://www.reekje.nl
Re: Release party 2012
« Reactie #15 Gepost op: 2012/02/23, 17:00:51 »
Ik ben ook met een lezing bezig, hopelijk heb ik hem tegen die tijd af.
Als het lukt om er optijd genoeg aan te doen, laat ik van me horen

Offline TonH

  • Promotieteam
Re: Release party 2012
« Reactie #16 Gepost op: 2012/02/24, 23:06:54 »
Gaarne verneem ik nog even antwoord op dit bericht:

Ik vind alleen Bunnik een slecht idee. Voor de party van vorige keer, oké. Maar dit is een grote party.
* Vistaus herinnert zich de grote opkomst in Ede
Dus eigenlijk moeten we een grotere locatie hebben die toegankelijker is.

Heel eenvoudig: kosten. De Reehorst vraagt een aanzienlijk hoger bedrag voor een dag. Verder is Bunnik ook goed te bereiken. Zelf ben ik met auto, maar als ik het goed begrijp is ook OV geen groot probleem.

Re: Release party 2012
« Reactie #17 Gepost op: 2012/02/25, 11:10:02 »
Gaarne verneem ik nog even antwoord op dit bericht:

Ik vind alleen Bunnik een slecht idee. Voor de party van vorige keer, oké. Maar dit is een grote party.
* Vistaus herinnert zich de grote opkomst in Ede
Dus eigenlijk moeten we een grotere locatie hebben die toegankelijker is.

Heel eenvoudig: kosten. De Reehorst vraagt een aanzienlijk hoger bedrag voor een dag. Verder is Bunnik ook goed te bereiken. Zelf ben ik met auto, maar als ik het goed begrijp is ook OV geen groot probleem.

Beetje lezen graag. Ik zei NIET dat het in Ede moet, ik herinner me alleen de DRUKTE in Ede. Oftewel: een iets grotere zaal is wel gewenst en helemaal aangezien het een LTS is.
OV is niet een groot probleem in Bunnik, maar het is nog best een aardig eindje lopen vanaf de trein.

Hoe dan ook zou het toch fijn zijn om een grotere locatie te hebben die niet achterin een hotel zit voor een grote LTS-party als deze. Ik teken dus bezwaar aan bij deze.

Offline TopGear

  • Forumteam
Re: Release party 2012
« Reactie #18 Gepost op: 2012/02/25, 11:14:29 »
@Vistaus:

Ja, we hadden wat weinig ruimte, maar dat kwam ook omdat de HCC een groot deel van de ruimte in beslag nam, IIRC (zo niet, correct me if I'm wrong!) Het zou mooi zijn als het dit jaar wat beter verdeeld zou kunnen worden, dat ben ik met je eens. En de catering vond ik ook nog te wensen over laten, maar ach, dan breng je zelf wat mee toch?

Re: Release party 2012
« Reactie #19 Gepost op: 2012/02/25, 12:04:31 »
Gaarne verneem ik nog even antwoord op dit bericht:

Ik vind alleen Bunnik een slecht idee. Voor de party van vorige keer, oké. Maar dit is een grote party.
* Vistaus herinnert zich de grote opkomst in Ede
Dus eigenlijk moeten we een grotere locatie hebben die toegankelijker is.

Heel eenvoudig: kosten. De Reehorst vraagt een aanzienlijk hoger bedrag voor een dag. Verder is Bunnik ook goed te bereiken. Zelf ben ik met auto, maar als ik het goed begrijp is ook OV geen groot probleem.

Beetje lezen graag. Ik zei NIET dat het in Ede moet, ik herinner me alleen de DRUKTE in Ede. Oftewel: een iets grotere zaal is wel gewenst en helemaal aangezien het een LTS is.
OV is niet een groot probleem in Bunnik, maar het is nog best een aardig eindje lopen vanaf de trein.

Hoe dan ook zou het toch fijn zijn om een grotere locatie te hebben die niet achterin een hotel zit voor een grote LTS-party als deze. Ik teken dus bezwaar aan bij deze.
Ik kan/wil best 3 personen vanaf station Bunnink halen en naar de releaseparty rijden. v.v.
Het enigste wat ik op de vorige keer tegen had, was dat wij wat achteraf stonden, met de release van 12.04 zou het wel fijn zijn als we wat meer de blikvanger zijn. :)
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Re: Release party 2012
« Reactie #20 Gepost op: 2012/02/25, 13:09:42 »
Dat achteraf maakt me totaal niet uit. Die ruimte daar was gewoon klein. Voor Ubuntu alleen zou dat prima zijn, maar 1 andere club erbij en het is al te klein voor een LTS-party. Bovendien vond ik het sowieso wat afschrikwekkend dat het in een hotel zat. Ik kwam als installatiehulp dus mij maakt het niet uit, maar ik weet niet of ik er als gewoon persoon heen was gegaan. Echt spectaculair klonk het niet i.t.t. Ede of zelfs Eemnes. Zelfs Eemnes was een betere locatie eigenlijk.

@Gijs: Dat is erg aardig van je dat je evt. 3 personen wilt ophalen bij het station :)

Re: Release party 2012
« Reactie #21 Gepost op: 2012/02/25, 16:41:41 »
Ik wil deze keer ook graag meehelpen met installatie-hulp/organisatie, in Groningen en Drachten (al wat jaartjes terug) vond ik dat erg leuk om te doen. Nu ken ik de locatie Bunnik zelf niet, maar de locatie zelf moet natuurlijk wel uitnodigend zijn. Ook is (volgens mij) het promoten van Ubuntu het hoofddoel, en ik betwijfel of dat goed lukt als je slechts deel uitmaakt van een Linux-thema dag. Maar ongeacht locatie, ik zal sowieso beschikbaar zijn als installatie/organisatie-hulp.
Op de chat te vinden als debiantux

Offline Timo

  • Forumteam
    • timo.diedering
Re: Release party 2012
« Reactie #22 Gepost op: 2012/02/25, 17:23:05 »
Leuk! Ik denk dat ik ook wel weer ga komen als installatiehulp. En wellicht ook een presentatie, we zullen zien ;)

Re: Release party 2012
« Reactie #23 Gepost op: 2012/02/25, 19:36:11 »
Dat achteraf maakt me totaal niet uit. Die ruimte daar was gewoon klein. Voor Ubuntu alleen zou dat prima zijn, maar 1 andere club erbij en het is al te klein voor een LTS-party. Bovendien vond ik het sowieso wat afschrikwekkend dat het in een hotel zat. Ik kwam als installatiehulp dus mij maakt het niet uit, maar ik weet niet of ik er als gewoon persoon heen was gegaan. Echt spectaculair klonk het niet i.t.t. Ede of zelfs Eemnes. Zelfs Eemnes was een betere locatie eigenlijk.

@Gijs: Dat is erg aardig van je dat je evt. 3 personen wilt ophalen bij het station :)
1 plek is hierbij vergeven, misschien rij ik nog wel via Almere, maar dat weet ik pas wat later. :)
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline Bobbie

  • Lid
Re: Release party 2012
« Reactie #24 Gepost op: 2012/02/25, 20:59:11 »
ik ga ook weer eens kijken om aanwezig te zijn als installatie hulp, om samen met Gijsbert een aantal systemen te verzieken  XD

(Amsterdamse humor)
« Laatst bewerkt op: 2012/02/25, 21:01:04 door Bobbie »
Handige tips voor beginners: https://makkelijkelinuxtips.blogspot.com/