Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: desktop app voor posten in drupal, joomla wordpress etc.  (gelezen 1041 keer)

desktop app voor posten in drupal, joomla wordpress etc.
« Gepost op: 2009/11/08, 16:39:07 »
Ik heb ondertussen enkele sites online staan die ik natuurlijk allemaal wil bijhouden.
Hier gaat veel tijd in zitten, ook komt het regelmatig voor dat een bericht op meerdere sites geplaatst moet worden.

Bestaat er een programma waarmee ik in een keer een bericht kan posten op meerdere sites varierend van cms systeem?
Ik vond wel enkele email oplossingen maar dit schijnt niet erge veilig te zijn....

iemand een idee ???....
ANTWOORD OM TE HELPEN, NIET OM ANTWOORD TE KUNNEN GEVEN


Re: desktop app voor posten in drupal, joomla wordpress etc.
« Reactie #2 Gepost op: 2009/11/10, 05:27:20 »
ja inderdaad precies zo iets......

helaas is het voor mijn laptop die gentoo draait opgebouwd rond openbox..... een poging om bilbo te emergen levert een goede meter foutmelding en kde4 dependencies die niet installeerbaar zijn dus net iets te veel om stuk voor stuk op te gaan lossen.... :'(

nu nog een vergelijkbaar gtk of niet kde-based qt programma vinden...... zelf verbouwen zie ik mezelf nog lang niet doen helaas....
ANTWOORD OM TE HELPEN, NIET OM ANTWOORD TE KUNNEN GEVEN

Re: desktop app voor posten in drupal, joomla wordpress etc.
« Reactie #3 Gepost op: 2009/11/10, 07:00:49 »
Je kan overwegen om de Scribefire add-on voor Firefox te gebruiken. Dat is qua functionaliteit stukken beter dan desktop programma's als BloGTK of Drivel.  Blogilo is zeer goed, maar voor jou niet haalbaar zo te zien. In Scribefire kun je meerdere blogs beheren en voor blogposts moet je toch online zijn ;)

Offline Dave

  • Lid
Re: desktop app voor posten in drupal, joomla wordpress etc.
« Reactie #4 Gepost op: 2009/11/10, 09:20:50 »
meerdere wordpress en hyves doe ik per enkele email.
kweenie of die mogelijk er is voor de andere genoemde?

Re: desktop app voor posten in drupal, joomla wordpress etc.
« Reactie #5 Gepost op: 2009/11/10, 21:06:24 »
ik ga scribefire maar eens toevoegen aan mijn firefox, helemaal beter als ik het met een simpele  plugin op kan lossen natuurlijk.....  ;)
ANTWOORD OM TE HELPEN, NIET OM ANTWOORD TE KUNNEN GEVEN

Offline Dave

  • Lid
Re: desktop app voor posten in drupal, joomla wordpress etc.
« Reactie #6 Gepost op: 2009/11/17, 20:57:49 »
Je kan overwegen om de Scribefire add-on voor Firefox te gebruiken. Dat is qua functionaliteit stukken beter dan desktop programma's als BloGTK of Drivel.  Blogilo is zeer goed, maar voor jou niet haalbaar zo te zien. In Scribefire kun je meerdere blogs beheren en voor blogposts moet je toch online zijn ;)

Jan dit was een geweldige tip.
Gebruik het inmiddels een weekje voor Wordpress.
perfecto