Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Evaluatie Mwanzo  (gelezen 3735 keer)

Offline Rachid

  • Lid
    • rachidbm
    • Mijn blog
Evaluatie Mwanzo
« Gepost op: 2011/05/18, 22:27:23 »
Beste Mwanzo-vrienden,

Allereerst wil ik even meedelen dat er binnenkort weer een vergadering is : Dinsdag 31 mei: 19.30-20.15

Verder lijkt het me wel nuttig om even een stukje te evalueren. Daarvoor heb ik punt 6 aangemaakt op de agenda. Ongeveer een half jaar geleden zijn we begonnen met het Mwanzo-project. Er zijn wat dingen (zoals Workshops) die mooi zijn opgestart, en volgens mij loopt dat wel.
Hoe kijken we verder terug op het originele initiatief. Zijn er dingen die anders kunnen? Waar kunnen we dit initiatief bijschaven om het nog duidelijker of beter te maken?

Als je de wiki bekijkt zie je dat Mwanzo verschillende doelen heeft. Hierbij wil ik jullie vragen om even na te denken over deze punten. Je zou per punt bijvoorbeeld dit soort vragen kunnen stellen:
 - Wat hebben we gedaan?
 - Wat waren knelpunten?
 - Wat gaan we doen? (wat we kunnen doen om dit in de toekomst te verbeteren)

Ik hoop dat we hiermee een goede evaluatie kunnen neerzetten tijdens de komende vergadering. Tot dan!

« Laatst bewerkt op: 2011/05/25, 21:01:26 door leoquant »
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Offline Soul-Sing

  • Lid
Re: Evaluatie Mwanzo
« Reactie #1 Gepost op: 2011/05/25, 20:56:19 »
Er is binnenkort weer een vergadering : Dinsdag 31 mei: 19.30-20.15 te #ubuntu-nl-mwanzo
Zie: http://wiki.ubuntu-nl.org/community/mwanzo/Agenda/2011-05-23

Van harte welkom!
leoquant
« Laatst bewerkt op: 2011/05/25, 21:01:42 door leoquant »