Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Flikkerend scherm bij Google Earth en Phun  (gelezen 2394 keer)

Deftoms

  • Gast
Flikkerend scherm bij Google Earth en Phun
« Gepost op: 2008/05/30, 08:49:22 »
Ik heb een probleem met de programma's Google Earth en Phun. Deze vensters flikkeren ongelooflijk als ik ze opstart en als ze lopen. Ik meen dat ik mijn Ati Radeon Mobility 9700 correct geinstalleerd heb (compiz werkt (kan standaard en volledige animaties kiezen)), maar in deze twee programma's lijkt het dus alsof er nog iets mis is. Hebben jullie een idee hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt!

Flikkerend scherm bij Google Earth en Phun
« Reactie #1 Gepost op: 2008/05/30, 12:14:32 »
zet compiz eens af en probeer nog eens.

Deftoms

  • Gast
Flikkerend scherm bij Google Earth en Phun
« Reactie #2 Gepost op: 2008/06/02, 08:59:47 »
Bedankt voor het antwoord. Compiz uitzetten geeft geen verbetering, het probleem blijft.

Offline raggar

  • Lid
    • fietsen naar Tibet
Flikkerend scherm bij Google Earth en Phun
« Reactie #3 Gepost op: 2008/06/02, 20:38:41 »
Heb je toevallig een ati video kaart? Daarin wordt 3d nog niet goed genoeg ondersteund en kan dit gebeuren in bepaalde programma's. Ik heb hetzelfde in google earth. :(

Deftoms

  • Gast
Flikkerend scherm bij Google Earth en Phun
« Reactie #4 Gepost op: 2008/06/03, 09:45:03 »
Citaat van: raggar
Heb je toevallig een ati video kaart?
Heb inderdaad een ATI videokaart, heb ook al gelezen dat het daaraan ligt. Gewone effecten in compiz lukken betrekkelijk goed, maar als je inderdaad met google earth begint dan beginnen de problemen... Wachten op updates veronderstel ik...

Offline raggar

  • Lid
    • fietsen naar Tibet
Flikkerend scherm bij Google Earth en Phun
« Reactie #5 Gepost op: 2008/06/03, 15:33:01 »
Ik zag dat er vandaag eentje was, maar dat heeft voor mij niets opgeleverd. Nog even iets langer wachten of als alternatief de nieuwere versie van ati zelf gebruiken (hier moet je alleen wel precies weten wat je doet!).
Die kun je downloaden op: https://a248.e.akamai.net/f/674/9206/0/www2.ati.com/drivers/linux/catalyst_85_linux.html

Eeksch

  • Gast
Flikkerend scherm bij Google Earth en Phun
« Reactie #6 Gepost op: 2008/07/16, 19:12:51 »
Bij mij heeft het geholpen nadat ik bij compiz fusion select window manager op metacity heb gezet.