Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Windows  (gelezen 853 keer)

Offline Cantodea

  • Lid
Windows
« Gepost op: 2008/04/01, 13:52:19 »
Hallo,

Mijn dochter haar ipod is uitgevallen en zou moeten gereset worden.  Hiervoor heb ik uiteraard Windows nodig.  Ik heb 3 pc's in huis, maar allen met ubuntu.  Op mijn pc heb ik wel nog een interne harde schijf vrij.  Is het mogelijk om Windows hierop te installeren zonder dat ik mijn Ubuntu moet verwijderen?  Indien wel, hoe doe ik dit dan?

Groeten,

Johan

Windows
« Reactie #1 Gepost op: 2008/04/01, 14:05:13 »
Kun je niet sneller even tot bij de buren gaan ?  Of hebben die ook al allemaal alleen Ubuntu/Linux ? :)
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

Windows
« Reactie #2 Gepost op: 2008/04/01, 14:12:03 »
Citaat van: Prosper
Kun je niet sneller even tot bij de buren gaan ?  Of hebben die ook al allemaal alleen Ubuntu/Linux ? :)
dat zou ik ook proberen, want eer dat ge windows hebt geinstalleerd, zijt ge 10 keer openaf bij de buren geweest (incusief de koffie ;))

Offline hadez

  • Lid
Windows
« Reactie #3 Gepost op: 2008/04/01, 15:36:44 »
Je kan natuurlijk ook windows even installeren onder een virtualbox - werkt in mijn geval meestal nog sneller ook :O

Moet je wel de niet-vrije versie gebruiken (kost nog steeds niet, maar de broncode is niet geopenbaard) na installeren moet je itunes eest installeren, en dan je iPod doorverbinden naar je vBox.

www.virtualbox.org
en voor de instalatie, even zoeken op dit forum (met gebruiker toevoegen aan groep vboxusers - systeem - beheer - gebruikers en groepen. Groepen. vboxusers. Eigen gebruikersnaam aanvinken (na install). Als het goed is kan je nu meteen USB gebruiken, anders moet je even kijken bij de settings van je WinXP installatie, en daar kan je hem volgens mij ergens aanvinken... Ik ben misschien niet helemaal duidelijk, maar ik zit nu op school, en daar willen ze graag veel geld uitgeven voor iets wat je ook voor minder kan krijgen :)

Hadez

Calimerubuntu

  • Gast
Windows
« Reactie #4 Gepost op: 2008/04/02, 22:51:57 »
resetten zonder verlies van bestanden bij ipod:
hold knop een paar keer aan en af doen en eindigen bij af en dan  de play knup(onderste) en de ronde knop (middelste) inhouden tot het apple teken te zien is.

succes

cali