Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [OPGELOST] Opera: zoekgeschiedenis uitzetten  (gelezen 1536 keer)

Offline Lexaldo

  • Lid
[OPGELOST] Opera: zoekgeschiedenis uitzetten
« Gepost op: 2010/07/02, 10:01:36 »
Wanneer ik nog maar 1 letter in het zoekschermpje heb getypt wordt er onmiddellijk een irritant menu uitgeklapt met daarin vorige zoekopdrachten en alle  beschikbare zoekmachines.
Het is mij niet gelukt om dat uit te zetten. Hopelijk weet iemand hoe dat moet.

Bij voorbaat dank.
« Laatst bewerkt op: 2010/07/02, 12:41:44 door Lexaldo »

Offline Lexaldo

  • Lid
Re: Opera: zoekgeschiedenis uitzetten
« Reactie #1 Gepost op: 2010/07/02, 12:34:56 »
Bedankt voor de tip. Die geschiedenis is nu weg.
Alleen blijft hij wel steeds een menu uitklappen met al mijn 7 zoekmachines (zonder geschiedenis, dus het is niet meer zo groot).
Het is mij een raadsel waarom Opera deze irritante zaken inbouwt; als ik een andere zoekmachine wil gebruiken kan ik gewoon op dat pijltje klikken.

Offline Lexaldo

  • Lid
Re: Opera: zoekgeschiedenis uitzetten
« Reactie #2 Gepost op: 2010/07/02, 12:46:34 »
Toen ik het opzocht las ik dat meerdere keren, dat mensen het raar vinden dat het zo moeilijk uit te zetten is en dat menig het vervelend vind dat deze optie niet anders is gemaakt.
Wat ook vervelend is, is dat verscheidene instellingen zijn veranderd en het is soms moeilijk om die terug te zetten.
Zo staat pagina passend maken tegenwoordig standaard uit, waardoor de pagina's van dit forum maar voor 3/4 getoond worden. Zet je passend maken aan (rechtsonder) dan is die instelling de volgende keer weer verdwenen. Totdat het is aangevinkt in extra->voorkeuren->webpagina's.