Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: intel 2200bg radio aanzetten  (gelezen 904 keer)

ton08

  • Gast
intel 2200bg radio aanzetten
« Gepost op: 2006/11/24, 02:02:58 »
weet iemand hoe ik de radio kan aanzetten van een intel 2200bg wireless adapter?

nils holkerson

  • Gast
intel 2200bg radio aanzetten
« Reactie #1 Gepost op: 2006/11/24, 03:10:59 »
ik snap niet wat jebedoelt, maar met streamtuner en xmms kun je internetradio ontvangen.zoek eens in synaptic. hiernaast heb je ook een realplayer nodig met de benodigde multimediacodecs...

budster

  • Gast
intel 2200bg radio aanzetten
« Reactie #2 Gepost op: 2006/11/24, 03:16:35 »
@ nils Ik denk dat hij een radio-tuner-kaart heeft, dat hij dus gewoon met zijn computer ethernet radio kan luisteren.

@ ton, typ gewoon "tuner" in bij de zoek funktie van synaptic, daar staan een aantal tooltjes waar je vast wel wat mee kan.

ton08

  • Gast
intel 2200bg radio aanzetten
« Reactie #3 Gepost op: 2006/11/24, 16:29:47 »
Nee ik  bedoel de radio op mij wireless adapter om deze uberhaupt aan de praat te krijgen. Heeft dus niks met een radio in de traditionele zin van het woord te maken.

intel 2200bg radio aanzetten
« Reactie #4 Gepost op: 2006/11/24, 17:20:09 »
sucht :p radio he ?

Het is vrij belangrijk ieder beestje met de juiste naam te vermelden, anders word het moeilijk om je te kunnen helpen.
Daarom heeft Dennis ook ergens op dit forum neegezet dat je zo volledig en juist mogelijk je probleem moet omschrijven.

Het is een wireles netwerk-adapter of draadloos netwerk-adapter.
En hier zit nix in wat met radio te maken heeft, met uitzondering (misschien) van het ontvanger gedeelte ??

enyway.
Is het mogelijk een Sony ?? met een intel 2200bg chip ???

Zoja dan is het handig om deze TUT te volgen:
Intel Pro Wireless 2200BG 802.11 BG WiFi

hier staat stap voor stap wat je moet doen en waar je de drivers ( als dit nodig is ? ) vandaan kan halen.

SCCS

:D
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Microsoft geeft je een raam, Linux geeft je een heel huis :D