Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Mischien stomme vraag, maar hoe kun je in Ubuntu 10.04 LTS Firefox updaten  (gelezen 7430 keer)

Re: Mischien stomme vraag, maar hoe kun je in Ubuntu 10.04 LTS Firefox updaten
« Reactie #25 Gepost op: 2011/06/22, 00:02:02 »

Levert prima resultaat: m'n computers zijn als goed afgerichte honden: opzitten, pootjes geven en bek houden. Geweldig. Linux is fantastisch. :)

Wat ben ik toch blij dat mijn computers niet lijken op mijn Friese Stabij's ze luisteren goed hoor....... Maar, wanneer je tegen ze gaat mopperen worden ze tegendraads. Als baasje niet lief is, tja dan komen ze wel weer wanneer de bui over is...

Geheel on-topic in mijn ogen loont het de moeite niet om FF4 erop te zetten. Ik merk weinig tot geen verschil, maar dat kan met andere software wel een verschil maken. Probeer voor 10.04 bijvoorbeeld nog eens een goede AIR-loze twitterclient te vinden, en dan bedoel ik geen Gwibber uit de repo's. Veel clients werken niet meer door een verandering bij Twitter eind verleden jaar. In dat soort gevallen en er zijn vast wel meer voorbeelden te verzinnen zou ik absoluut upgraden naar nieuwere software.
 
Ryzen 7 1700 16gb, RX 580 8gb, AOC 24" FreeSync scherm,  Corsair Strafe Red (mechanisch toetsenbord), 256GB SSD, 4 TB HDD. OS: Linux Mint

Offline Soul-Sing

  • Lid
Re: Mischien stomme vraag, maar hoe kun je in Ubuntu 10.04 LTS Firefox updaten
« Reactie #26 Gepost op: 2011/06/22, 04:17:19 »
Citaat
Re: Mischien stomme vraag, maar hoe kun je in Ubuntu 10.04 LTS Firefox updaten

Anders dan in  windows, doet Ubuntu dat via de pakketbronnen. Dus bij Ubuntu gebeurt dat vanzelf bij security updates, alleen de versie nummers blijven hetzelfde, en dat lijkt te suggereren dat Ubuntu niets doet. Voor een beginner is dat lastig, want je stelt een goede vraag: je wil goede up-to-date software op je computer.
Soms is Ubuntu niet snel bij/met het updaten van sofware. zelfs bij security updates. bij sun java (toendertijd) moest je vreselijk lang wachten. En dan schrijven sommige leden howto's om zo'n versie van java up-to-date te houden. pittige howto's voor beginners. die howto's zijn geen geknoei ofzo, maar zeer goed bedoelde handleidingen.
VLC houd ik up-to-date via een externe pakketbron, vlc security updates via Ubuntu, duren mij te lang, dus doe ik het zelf. Ze worden wel gepatched door Ubuntu hoor.
Ik hoop dat je firefox 4 met plezier draait trouwens. Laat je trouwens niet meeslepen door alle nieuwe firefox versies die deze maanden nog komen. Die versies verschillen heel weinig van de 4 versie.

Offline welrob

  • Lid
    • robvanderwel
Re: Mischien stomme vraag, maar hoe kun je in Ubuntu 10.04 LTS Firefox updaten
« Reactie #27 Gepost op: 2011/06/22, 08:59:01 »
Misschien is het beter gelijk naar versie 5 te gaan daar versie 4 nu niet meer word onderhouden door FF
Als ik dit lees
Firefox 5 is available to download via Mozilla's FTP servers and because this is a security update for Firefox 4 (which will no longer get updates), it will be available in the main Ubuntu 11.04 repositories soon (I'm not sure when though).
Via de proposed repository zou ff 5 ook op den duur bij ubuntu 10.04 vanzelf moeten komen hier het hele stuk
http://www.webupd8.org/2011/06/install-firefox-5-in-ubuntu-1104.html

Ik draai hier al 5 vanaf beta 1 en heb geen problemen ondervonden wat niet inhoud dat ze er niet zijn maar ook die worden beschreven in het stuk van de link.
Kubuntu  15.04 -- Plasma 5.3 <------> Loving IT

Een dag niet gelachen is een dag niet .........

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Re: Mischien stomme vraag, maar hoe kun je in Ubuntu 10.04 LTS Firefox updaten
« Reactie #28 Gepost op: 2011/06/22, 10:26:39 »
Soms is Ubuntu niet snel bij/met het updaten van sofware. zelfs bij security updates. bij sun java (toendertijd) moest je vreselijk lang wachten. En dan schrijven sommige leden howto's om zo'n versie van java up-to-date te houden. pittige howto's voor beginners. die howto's zijn geen geknoei ofzo, maar zeer goed bedoelde handleidingen.

Touché.  :P

Maar in dat geval was het nodig.... Er zijn inderdaad uitzonderingen waarbij het echt nodig is of was. Gelukkig zijn die zeldzaam.

Veel beginners met Ubuntu willen gewoon altijd het nieuwste van het nieuwste, net zoals ze dat in Windows deden. Zonder dat er een directe noodzaak voor bestaat. In Ubuntu kun je dat als beginner beter niet zo doen.

Maar we zijn het au fond met elkaar eens.  :)

Re: Mischien stomme vraag, maar hoe kun je in Ubuntu 10.04 LTS Firefox updaten
« Reactie #29 Gepost op: 2011/06/22, 11:17:13 »

Veel beginners met Ubuntu willen gewoon altijd het nieuwste van het nieuwste, net zoals ze dat in Windows deden. Zonder dat er een directe noodzaak voor bestaat. In Ubuntu kun je dat als beginner beter niet zo doen.


Sterker nog, vaak verwacht men dat ook. Een beginner (met linux) denkt bij Ubuntu vaak aan gebruikersvriendelijkheid en up-to-date software. Dat het laatste bij LTS versies iets anders ligt weten ze (misschien?) niet. Als men al besluit om Ubuntu op hun pc te zetten en dan vragen om een versie nummer wordt regelmatig de LTS versie aangeraden. Dat daar de nieuwste software niet instaat is dan een tegenvaller.
Ryzen 7 1700 16gb, RX 580 8gb, AOC 24" FreeSync scherm,  Corsair Strafe Red (mechanisch toetsenbord), 256GB SSD, 4 TB HDD. OS: Linux Mint

Re: Mischien stomme vraag, maar hoe kun je in Ubuntu 10.04 LTS Firefox updaten
« Reactie #30 Gepost op: 2011/06/22, 11:34:06 »
@asphyxia: Niks experimenteel. FF 5 is Final.
@Pjotr: Dus jij suggereert dat mensen met 3.6 moeten blijven werken terwijl 3.6 niet meer onderhouden wordt door upstream? Prima. Ik werk ook heus wel eens met iets wat niet meer onderhouden wordt, maar het is en blijft link. Canonical faalt in deze gewoon om iets aan te bieden wat wel onderhouden wordt. Ja goed, ze houden FF 3 zelf bij, maar dat kost ze alleen maar onnoemelijk veel extra werk.
En dat jij suggereert dat 10.04 FF 5 (ja, want 4 wordt ook niet meer ondersteunt) gaat krijgen ben ik nog niet zo zeker van. We zitten alweer in een nieuwe cyclus naar 11.10 toe en dan volgt 12.04, de volgende LTS. Q4 komt FF6 uit. FF6 wordt dan gebackport naar 11.10 en waarschijnlijk standaard in 12.04 Daarbij niet te vergeten dat 11.10 keiveel werk vereist omdat Unity gepolished moet worden. Dus even kijken: Unity vereist de meeste aandacht op het moment+eigenwijsheid van Canonical om FF 3 zelf te onderhouden: hoeveel tijd blijft er over om de nieuwste versie te backporten naar een LTS? Niet zoveel tijd. Dus acht de kans klein dat 10.04 ooit iets hogers zal zien dan FF 3. Met 12.04 zal dat ongetwijfeld anders liggen daar Mozilla Google's snelle releasecyclus gaat volgen. Dan moeten ze wel.

Maar dan nog Pjotr: zoals ik al zei: ze heeft op Windows ook prima FF4 geïnstalleerd. Als ze dat kan, dan kan ze dat op Ubuntu net zo goed. En dat jij niks merkt van die snelheidsverbeteringen moet je zelf weten, maar ga alsjeblieft niet voor anderen spreken. Joris Donders, emiel1976 en ik hebben sowieso al vermeld dat wij wel de snelheidsverbeteringen merken. Sterker nog: het is sinds FF4 dat ik weer FF ben gaan gebruiken. Is het niet de snellere laadtijd van websites, dan is het wel de opstart van FF zelf. Die is in ieder geval drastisch verbeterd.,

Re: Mischien stomme vraag, maar hoe kun je in Ubuntu 10.04 LTS Firefox updaten
« Reactie #31 Gepost op: 2011/06/22, 11:34:50 »
Mja, je kan natuurlijk ook FF4 of 5 of zelfs 6 manueel installeren in je systeem als 2e firefoxbrowser. Zo compromitteer je het systeem niet, en als het je niet moest bevallen is het met een paar muisklikken verwijderd.

Er zijn al wat howto's geschreven voor manuele installatie, ik ga eens kijken of ik ze nog kan opsnorren.  

Een HEEL goede uitleg van onze vriend Vistaus gevonden ; http://forum.ubuntu-nl.org/test-forum/firefox-4beta12-installeren/

Dit is een uitleg voor een bèta-versie, maar de methode voor de full-version is nagenoeg hetzelfde.

Succes !

Edit: er is inderdaad Firefox5 gereleased (beschouwd als stable) dus het beste advies is denk ik dan die 5-versie meteen te pakken.
« Laatst bewerkt op: 2011/06/22, 12:26:28 door Joris Donders »
Gubuntu 17.04 wegens verdwijnen Unity binnenkort

Re: Mischien stomme vraag, maar hoe kun je in Ubuntu 10.04 LTS Firefox updaten
« Reactie #32 Gepost op: 2011/06/22, 11:36:18 »
Joris +1
Dat is wat ik ook al zei in dit topic. Maar dat negeren mensen hier jammer genoeg.
Je kunt prima FF4 of 5 er naast zetten met een paar muisklikken en bevalt het niet, dan verwijder je het mapje en klaar is Kees. Niks instabiliteit.

Offline Tom

  • Lid
Re: Mischien stomme vraag, maar hoe kun je in Ubuntu 10.04 LTS Firefox updaten
« Reactie #33 Gepost op: 2011/06/22, 11:36:22 »
Daar zou dan ergens een duidelijke uitleg over moeten bestaan of komen.
Nu een Windows gebruiker werkt wel (meestal) met de nieuwste software aangezien hij die zelf kan updaten of te wel een waarschuwing krijgt dat er een nieuwe versie ter beschikking is.
Dat vind ik het zwakste punt van Ubuntu algemeen plus dat het ene progje van het andere afhangt (tsja alles op 1 CD willen persen).
Voorbeeld haal je Evolution-server-common weg scheurt je hele Ubuntu bijna in twee maar ja dat is een andere story die hier niet thuis hoort. 8-)
Overigens heb ik in de 11.04 versie (bij mij Katya) vanmorgen de FF5 gekregen bij de update.
« Laatst bewerkt op: 2011/06/22, 11:39:09 door Wanda »
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Re: Mischien stomme vraag, maar hoe kun je in Ubuntu 10.04 LTS Firefox updaten
« Reactie #34 Gepost op: 2011/06/22, 11:40:38 »
@Wanda: Die uitleg staat hier: http://forum.ubuntu-nl.org/test-forum/firefox-4beta12-installeren/
Het gaat daar over bèta 12, maar die methode werkt precies hetzelfde voor welke Firefox-versie (test en stabiel) dan ook.

Edit: Hoe kom je bij die update? Ik heb hem niet hier op 11.04
Maarja, dat zal wel weer hetzelfde mysterie zijn als met die kernelupdate laatst (zie dat topic).

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Re: Mischien stomme vraag, maar hoe kun je in Ubuntu 10.04 LTS Firefox updaten
« Reactie #35 Gepost op: 2011/06/22, 11:46:06 »
@Pjotr: Dus jij suggereert dat mensen met 3.6 moeten blijven werken terwijl 3.6 niet meer onderhouden wordt door upstream?
Nee, want FF 3.6 wordt nog steeds door bovenstrooms onderhouden. Sterker nog: Mozilla heeft gisteren (ja, gisteren) 3.6.18 uitgebracht. Doe je huiswerk eens, voordat je van alles gaat roepen.
https://wiki.mozilla.org/Releases/Firefox_3.6.18

Citaat
En dat jij niks merkt van die snelheidsverbeteringen moet je zelf weten, maar ga alsjeblieft niet voor anderen spreken.

Ik spreek niet voor anderen, ik spreek alleen voor mezelf. Lees het maar eens terug.

En jij moet je toon eens matigen, vriend. Van dat geblaas van jou ben ik niet gediend.

Offline Tom

  • Lid
Re: Mischien stomme vraag, maar hoe kun je in Ubuntu 10.04 LTS Firefox updaten
« Reactie #36 Gepost op: 2011/06/22, 11:48:43 »
Heer Vistaus,
Ik sprak over de uitleg van een LTS versie de voor en nadelen die daaraan zijn ,niet over dat Firefox geval dat interesseert mij de rooie niet.
Eerst rustig lezen dan antwoorden a.u.b

Wat de Firefox 5 betreft zoals je misschien weet staat in mijn opstart progje de update manager uit.
Dus elke morgen rond 10 uur ga ik naar synaptic en laat die lopen (pakketten verversen) en daar stond de vijf klaar om te installeren.


Moet bekennen dat het verschil tussen de FF3 en de FF5 alleen al in de opstart tijd wel enorm beter is ,bij de 4 vond ik dat niet.
« Laatst bewerkt op: 2011/06/22, 12:07:26 door Wanda »
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Re: Mischien stomme vraag, maar hoe kun je in Ubuntu 10.04 LTS Firefox updaten
« Reactie #37 Gepost op: 2011/06/22, 12:05:42 »
@Pjotr: Ik had het niet over nu, ik had het over richting 11.10 Dus jij zou eerder je huiswerk moeten doen. Zoals ik zal zei: er is bijna geen tij om de nieuwste FF-versie te backporten naar 10.04 en dat gaat dus een probleem worden met die snelle Firefox-releases. Dat is wat ik zei, dus verdraai alsjeblieft niet mijn woorden. En voor het geval je het nog niet wist: Wanneer FF 6 uitkomt, wordt FF 3.6 niet meer ondersteund. Dat is dus rond 11.10 wat ik dus probeerde duidelijk te maken en door Unity-gepolish is er nauwelijks tijd voor backports. Dus dan moeten ze eigenwijs zelf gaan onderhouden.

"want qua gebruikerservaring maakt het geen fluit uit. Oftewel: geen ene rooie rotmoer praktisch verschil."
In hoeverre spreek je daar voor jezelf? Dat wordt mij niet duidelijk uit die zin. Die zin lezende kan het ook 'voor iedereen spreken' zijn.

Re: Mischien stomme vraag, maar hoe kun je in Ubuntu 10.04 LTS Firefox updaten
« Reactie #38 Gepost op: 2011/06/22, 12:06:56 »
Heer Vistaus,
Ik sprak over de uitleg van een LTS versie de voor en nadelen die daaraan zijn ,niet over dat Firefox geval dat interesseert mij de rooie niet.
Eerst rustig lezen dan antwoorden a.u.b

Wat de Firefox 5 betreft zoals je misschien weet staat in mijn opstart progje de update manager uit.
Dus elke morgen rond 10 uur ga ik naar synaptic en laat die lopen (pakketten verversen) en daar stond de vijf klaar om te installeren.


Ik controleerde net nog via sudo apt-get update ; sudo apt-get dist-upgrade en geen update hier. Dus dat jou updatemanager uitstaat heeft er niks mee te maken, want als ik zelfs via de terminal de update niet krijg... Daarom vroeg ik je dus hoe je eraan kwam.

Offline Tom

  • Lid
Re: Mischien stomme vraag, maar hoe kun je in Ubuntu 10.04 LTS Firefox updaten
« Reactie #39 Gepost op: 2011/06/22, 12:12:48 »
Wie ik geschreven had via Synaptic en zonder Proposed en dergelijke aan want die gebruik ik niet.
Of het aan Mint ligt dat die sneller zijn weet ik niet ,kan mij dat ook niet voorstellen.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Re: Mischien stomme vraag, maar hoe kun je in Ubuntu 10.04 LTS Firefox updaten
« Reactie #40 Gepost op: 2011/06/22, 12:15:42 »
@Pjotr: Ik had het niet over nu, ik had het over richting 11.10 Dus jij zou eerder je huiswerk moeten doen. Zoals ik zal zei: er is bijna geen tij om de nieuwste FF-versie te backporten naar 10.04 en dat gaat dus een probleem worden met die snelle Firefox-releases. Dat is wat ik zei, dus verdraai alsjeblieft niet mijn woorden. En voor het geval je het nog niet wist: Wanneer FF 6 uitkomt, wordt FF 3.6 niet meer ondersteund. Dat is dus rond 11.10 wat ik dus probeerde duidelijk te maken en door Unity-gepolish is er nauwelijks tijd voor backports. Dus dan moeten ze eigenwijs zelf gaan onderhouden.

Doorzichtige afleidingsmanoeuvre om maar geen ongelijk te hoeven bekennen? Pffff....

Citaat
"want qua gebruikerservaring maakt het geen fluit uit. Oftewel: geen ene rooie rotmoer praktisch verschil."
In hoeverre spreek je daar voor jezelf? Dat wordt mij niet duidelijk uit die zin. Die zin lezende kan het ook 'voor iedereen spreken' zijn.

Als iemand mij bewust verkeerd citeert, kan ik daar erg kwaad om worden. Hierbij de volledige zin, waaruit dus niet is geknipt, met bepaalde woorden eventjes vetgedrukt:

Citaat
In concreto: bij Firefox 3.6 versus 4 is een geforceerde opwaardering m.i. al helemaal een zinloze exercitie, want qua gebruikerservaring maakt het (althans bij mij) geen fluit uit. Oftewel: geen ene rooie rotmoer praktisch verschil.

Waar ben je mee bezig? Voor ruziezoeken is dit forum niet bedoeld. Valt me van je tegen, trouwens; dit had ik niet van jou verwacht.

Re: Mischien stomme vraag, maar hoe kun je in Ubuntu 10.04 LTS Firefox updaten
« Reactie #41 Gepost op: 2011/06/22, 12:34:07 »
@Wanda: ik heb hem ook binnengekregen; eigenlijk had ik hem ald door de toevoeging van de ppa. Alleen had ik op dat moment een engelstalige versie. Weet je wat eigenlijk wel knap is ? Na de updates bleek hij ineens keurig in het nederlands te staan  ;) Dat vind ik knap dat dat ook zo soepel is gegaan. Echt een pluim voor Mint !

Maar goed, ik denk dat we allemaal een beetje te veel afglijden naar niet noodzakelijke mededelingen voor de Topic starter.

Soit, ik hoop dat ze nog iets laat horen of het al dan niet gelukt is met die upgrade.
Gubuntu 17.04 wegens verdwijnen Unity binnenkort

Offline Brumm3l

  • Lid
Re: Mischien stomme vraag, maar hoe kun je in Ubuntu 10.04 LTS Firefox updaten
« Reactie #42 Gepost op: 2011/06/22, 13:00:41 »
Heren Pjotr & Vistaus & anderen: gelieve elkanders kapsel verder met rust te laten. M.a.w. vlieg elkaar niet verder in de haren.

Discussies over wat er wel en niet in een versie moet, waar aandacht aan besteedt moet worden etc. dienen niet in dit draadje gevoerd te worden.

Voor zover het nog nodig is: terug on-topic alstublieft.

Re: Mischien stomme vraag, maar hoe kun je in Ubuntu 10.04 LTS Firefox updaten
« Reactie #43 Gepost op: 2011/06/22, 13:20:48 »
@Wanda: Dan is Mint inderdaad sneller, want ik heb hem hier nog steeds niet op 11.04

Offline Wout55

  • Lid
Re: Mischien stomme vraag, maar hoe kun je in Ubuntu 10.04 LTS Firefox updaten
« Reactie #44 Gepost op: 2011/06/22, 14:10:00 »
Ik heb hem een half uur geleden meegekregen bij de reguliere updates van 11.04.  ;)

Re: Mischien stomme vraag, maar hoe kun je in Ubuntu 10.04 LTS Firefox updaten
« Reactie #45 Gepost op: 2011/06/22, 14:28:20 »
Soms is Ubuntu niet snel bij/met het updaten van sofware. zelfs bij security updates. bij sun java (toendertijd) moest je vreselijk lang wachten. En dan schrijven sommige leden howto's om zo'n versie van java up-to-date te houden. pittige howto's voor beginners. die howto's zijn geen geknoei ofzo, maar zeer goed bedoelde handleidingen.

Touché.  :P

Maar in dat geval was het nodig.... Er zijn inderdaad uitzonderingen waarbij het echt nodig is of was. Gelukkig zijn die zeldzaam.

Veel beginners met Ubuntu willen gewoon altijd het nieuwste van het nieuwste, net zoals ze dat in Windows deden. Zonder dat er een directe noodzaak voor bestaat. In Ubuntu kun je dat als beginner beter niet zo doen.

Maar we zijn het au fond met elkaar eens.  :)

Er zijn wel redenen voor, mijn grootste reden is dat ik niet alle add ons kan gebruiken. Ik heb het ook geprobeerd met het pakketje van de site dan update hij hem en als je dan de browser weg klik en firefox weer opstart zit je weer bij de oude versie  :rolleyes:

Ohwja, ik zal even zeggen hoe het moet als je er niet uitgekomen ben en voor de mensen die met het zelfde "probleem" zitten.

1. Open een Terminal door naar Toepassingen>Hulpmiddelen>Terminalvenster te gaan. (Of CTRL+ALT+T in GNOME)
2. Type het volgende: sudo add-apt-repository ppa:mozillateam/firefox-stable
3. Druk Enter.
4. Type uw wachtwoord en druk Enter (u ziet geen tekst of sterretjes dit is normaal)
5. Type sudo apt-get update en vervolgens Enter (als er om een wachtwoord gevraagd word doe je het zelfde als stap 4)
6. Nu type je sudo apt-get upgrade en vervolgens Enter. (als er om een wachtwoord gevraagd word doe je het zelfde als stap 4) (Of je ga naar updatebeheer en haal alle updates binnen, kan ook)
7. Start Firefox


« Laatst bewerkt op: 2011/06/22, 14:52:29 door lord4163 »
Meer weten over Ubuntu? Bezoek mijn site dan eens:
Simpelbuntu


Re: Mischien stomme vraag, maar hoe kun je in Ubuntu 10.04 LTS Firefox updaten
« Reactie #46 Gepost op: 2011/06/22, 17:21:02 »
@lord: Alleen is de Firefox Stable PPA niet beschikbaar voor 11.04

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Re: Mischien stomme vraag, maar hoe kun je in Ubuntu 10.04 LTS Firefox updaten
« Reactie #47 Gepost op: 2011/06/22, 21:32:53 »
Ik denk niet, dat er na FF 3.6.18 nog een 3.6.19 komt, omdat ze bij Mozilla op het supersnelle versieschema zijn overgestapt.

Het zou dus zomaar kunnen, dat we in 10.04 LTS of in 10.10 via de normale updates ineens Firefox 6 of 7 voorgeschoteld krijgen. Dat zou wel een bak zijn.  =D
http://askubuntu.com/questions/22686/will-the-official-repositories-update-to-firefox-4-0-when-its-released/22738#22738

De eerste beantwoorder van de vraag is Chris Coulson, een gezaghebbende ontwikkelaar van Ubuntu.

Re: Mischien stomme vraag, maar hoe kun je in Ubuntu 10.04 LTS Firefox updaten
« Reactie #48 Gepost op: 2011/06/23, 10:36:36 »
@lord: Alleen is de Firefox Stable PPA niet beschikbaar voor 11.04

Dit is ook voor 10.04(.2)  ;)
Meer weten over Ubuntu? Bezoek mijn site dan eens:
Simpelbuntu