Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Geen geluid  (gelezen 4726 keer)

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Geen geluid
« Reactie #25 Gepost op: 2008/05/23, 19:17:26 »
Citaat van: Livio_Livius
Citaat van: shappie
Ok, je hebt dus een kaart die 5.1 surround ondersteund? Staat dit ook ingesteld in ubuntu? Want als hij op 2.1 geluid staat kan het kloppen dat er alleen 2 boxen werken.
Waar kan ik dat controleren en eventueel aanpassen?
http://computertip.googlepages.com/geluidskaartinubuntu
(punt 2)

Geen geluid
« Reactie #26 Gepost op: 2008/05/23, 21:49:27 »
Inmiddels alle schuiven in Alsamixer open en dicht gehad in verschillende combinaties. Als ik Master en PCM open heb staan dan heb ik geluid uit twee speakers (front l+r). De rear speakers en speakers onder mijn TFT geen geluid. Wat raden jullie aan om nu uit te proberen?

Geen geluid
« Reactie #27 Gepost op: 2008/05/23, 23:14:54 »
Livio_Livius, heb je niet een tabje schakelaars waar nog wat instellingen op staan, bij mij is het alleen de hoofdtelefoon misschien bij jou meer.

En heb je de juiste kaart, ik heb een geluidskaart en een microfoon van de webcam, maar ik kan uit meerdere kiezen.

Hopelijk heb je er iets aan

Met vriendelijke groet,

Gijs
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Geen geluid
« Reactie #28 Gepost op: 2008/05/24, 21:14:17 »
Heb dezelfde schermen als jij. Maar wat ik ook aanvink, geen resultaat.

Ruben1

  • Gast
Geen geluid
« Reactie #29 Gepost op: 2008/05/24, 21:40:36 »
Mensen, ik heb ook ineens geen geluid meer.
Ik heb HH 8.04 en ik krijg deze melding:

De volumeregelaar kan geen elementen of apparaten vinden om te besturen. Dit betekent dat u of geen GStreamer uitbreidingen geïnstalleerd hebt, of dat u geen geluidskaart geconfigureerd heeft.

U kunt de volumeregelaar van het paneel verwijderen door rechts te klikken op het luidspreker pictogram op het paneel en uit het menu "Verwijderen van paneel" te kiezen.

Nu heb ik van alles geprobeerd, maar ik krijg mijn geluid niet terug!