Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: WW in deja Dup  (gelezen 450 keer)

Offline HWE64

  • Lid
WW in deja Dup
« Gepost op: 2017/02/09, 15:48:33 »
Net na de installatie van Xubuntu heb ik Deja Dup (reservekopien) geinstalleerd en dit heb ik gedaan met een wachtwoord. Nu wil ik het wachtwoord veranderen en heb alles nagekeken hoe je dit kunt wijzigen, maar nee. Ik kan het nergens vinden. Ik kan er nog wel mee werken omdat ik het oude wachtwoord gewoon werkt. Weet iemand hier een oplossing voor? Moet ik soms Deja Dup eerst verwijderen en daarna weer opnieuw via synaptic installeren? :'(
Henk
Niet panikeren, er is een Ubuntuforum.

1] Linux Mint 21.3 Xfce (Desktop hoofd pc). 2] LMDE 6 Xfce/LM21.3 Xfce (Clevo laptop) 3] LMDE 6 Xfce (Dell Laptop ). 4] LMDE 6 Xfce/Linux Mint 21.3 Xfce (HP Desktop test pc).   5] Xubuntu 22.04.3 Xfce (Dell desktop). 6] W10 (Dell Desktop)

Offline HWE64

  • Lid
Re: WW in deja Dup
« Reactie #1 Gepost op: 2017/02/09, 15:50:01 »
Net na de installatie van Xubuntu heb ik Deja Dup (reservekopien) geinstalleerd en dit heb ik gedaan met een wachtwoord. Nu wil ik het wachtwoord veranderen en heb alles nagekeken hoe je dit kunt wijzigen, maar nee  :'(. Ik kan het nergens vinden. Ik kan er nog wel mee werken omdat ik het oude wachtwoord gewoon werkt. Weet iemand hier een oplossing voor? Moet ik soms Deja Dup eerst verwijderen en daarna weer opnieuw via synaptic installeren?
Henk
Niet panikeren, er is een Ubuntuforum.

1] Linux Mint 21.3 Xfce (Desktop hoofd pc). 2] LMDE 6 Xfce/LM21.3 Xfce (Clevo laptop) 3] LMDE 6 Xfce (Dell Laptop ). 4] LMDE 6 Xfce/Linux Mint 21.3 Xfce (HP Desktop test pc).   5] Xubuntu 22.04.3 Xfce (Dell desktop). 6] W10 (Dell Desktop)

Offline vanadium

  • Lid
Re: WW in deja Dup
« Reactie #2 Gepost op: 2017/02/09, 16:32:26 »
Je wachtwoord is niet voor het dejadup programma zelf, maar is voor je backup. Een backup gemaakt met een bepaald paswoord, moet je met datzelfde paswoord terug zetten. Anders nieuwe backup maken met een ander paswoord.

Offline HWE64

  • Lid
Re: WW in deja Dup
« Reactie #3 Gepost op: 2017/02/09, 16:54:20 »
Je wachtwoord is niet voor het dejadup programma zelf, maar is voor je backup. Een backup gemaakt met een bepaald paswoord, moet je met datzelfde paswoord terug zetten. Anders nieuwe backup maken met een ander paswoord.
@vanadium, bedankt voor de snelle reactie en beantwoording. Dan laat ik het zo .
gr. Henk
Niet panikeren, er is een Ubuntuforum.

1] Linux Mint 21.3 Xfce (Desktop hoofd pc). 2] LMDE 6 Xfce/LM21.3 Xfce (Clevo laptop) 3] LMDE 6 Xfce (Dell Laptop ). 4] LMDE 6 Xfce/Linux Mint 21.3 Xfce (HP Desktop test pc).   5] Xubuntu 22.04.3 Xfce (Dell desktop). 6] W10 (Dell Desktop)