Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: ( niet opgelost0skype installeren  (gelezen 3507 keer)

Offline sosso

  • Lid
( niet opgelost0skype installeren
« Gepost op: 2013/08/30, 18:26:22 »
Forum

heb skype geinstalleerd via computer tip
Ik krijg het in het duits en het volgende scherm waar ik niets mee kan.

please ????????

groeten sosso
« Laatst bewerkt op: 2013/08/31, 19:16:59 door sosso »

Offline joop905

  • Lid
Re: skype installeren
« Reactie #1 Gepost op: 2013/08/30, 18:36:59 »
Verwijder die duitse software
ga dan naar je Persoonlijke map en verwijder de verborgen map .skype
(Sneltoetscombinatie   Ctrl-H.)


Haal hier een nieuw op

http://www.skype.com/nl/download-skype/skype-for-computer/
Probeer het nog eens.
« Laatst bewerkt op: 2013/08/30, 18:46:05 door joop905 »

Offline sosso

  • Lid
Re: skype installeren
« Reactie #2 Gepost op: 2013/08/30, 20:16:18 »
Forum (joop)
bedankt voor het snelle antwoord.
maar helaas weet ik niet wat ik hier mee aan moet, begin nog maar pas, graag jip en janneke taal, sorry
groeten sosso

Re: skype installeren
« Reactie #3 Gepost op: 2013/08/30, 21:02:24 »
Linksonder staat een knopje met een klein Skype-logo'tje. Klik daarop en ga dan naar de Optionen (of Einstellungen). Daar kun je de Sprache wijzigen naar Engels. Skype voor Linux is er niet in het Nederlands.

Volgende keer moet je gewoon na de eerste keer opstarten in het beginscherm de juiste taal kiezen ;)

Re: skype installeren
« Reactie #4 Gepost op: 2013/08/31, 12:27:00 »
Linksonder staat een knopje met een klein Skype-logo'tje. Klik daarop en ga dan naar de Optionen (of Einstellungen). Daar kun je de Sprache wijzigen naar Engels. Skype voor Linux is er niet in het Nederlands.

Volgende keer moet je gewoon na de eerste keer opstarten in het beginscherm de juiste taal kiezen ;)
Ik denk dat de verwarring ook ontstaan is bij het kiezen van de taal (Deutch/Dutch) ;)
Desktop:
Processor: Intel® Core™2 Quad CPU Q8300 @ 2.50GHz × 4, Geheugen: 3.9Gb, GPU: nVidia 220GT OS: Windows 7 64 bit / Ubuntu 12.04 64 bit
Notebook:
Processor: Intel® Core™ i7-4700MQ, Geheugen: 8Gb, GPU: nVidia GTX765m (met Optimus) OS: Windows 8 64 bit / Elementary OS Luna 64 bit

Offline sosso

  • Lid
Re: skype installeren
« Reactie #5 Gepost op: 2013/08/31, 19:16:21 »
Forum,
ik denk dat het verstandig is om ook windows 8 te installeren .
In windows  is skype een heel stuk gebruiksvriendelijker

Bedankt voor de moeite

m.v.g.
sosso

Re: skype installeren
« Reactie #6 Gepost op: 2013/08/31, 19:27:56 »
Forum,
ik denk dat het verstandig is om ook windows 8 te installeren

 :o  :o hier haak ik af [/offtopic]
Gubuntu 17.04 wegens verdwijnen Unity binnenkort

Re: ( niet opgelost0skype installeren
« Reactie #7 Gepost op: 2013/08/31, 20:02:53 »
Forum,
ik denk dat het verstandig is om ook windows 8 te installeren

 :o  :o hier haak ik af [/offtopic]

Ik haakte af bij het gebruiksvriendelijkere van Skype in Windows. Skype op Mac is iets gebruiksvriendelijker dan Skype op Linux maar die op Windows 8 heb ik gisteravond zelfs nog geprobeerd en gebruiksvriendelijk vind ik hem zeer zeker niet. Je kunt niet zien wie er online is, de instellingen zitten heel diep verborgen... Nee, wat dat betreft is die op Linux zo slecht nog niet.

Offline testcees

  • Documentatieteam
    • testcees
    • www.testcees.nl
Re: ( niet opgelost0skype installeren
« Reactie #8 Gepost op: 2013/08/31, 21:42:52 »
Ik haakte af bij het gebruiksvriendelijkere van Skype in Windows. Skype op Mac is iets gebruiksvriendelijker dan Skype op Linux maar die op Windows 8 heb ik gisteravond zelfs nog geprobeerd en gebruiksvriendelijk vind ik hem zeer zeker niet. Je kunt niet zien wie er online is, de instellingen zitten heel diep verborgen... Nee, wat dat betreft is die op Linux zo slecht nog niet.
Gebruiksvriendelijk is blijkbaar iets persoonlijks want ook op Windows 8 zie ik direct wie er online is en kan via het menu Extra de instellingen en de taal wijzigen in het Nederlands. Het antwoord van sosso (op zijn eigen vraag) begrijp ik wel.
Maar toegegeven Skype is een van de betere Microsoft programma's voor Linux. :P

Net zo offtopic: Skype gebruik ik zo min mogelijk omdat zowel Skype als het Skype protocol gesloten zijn (zie "SkypeEthics").
« Laatst bewerkt op: 2013/08/31, 21:44:29 door testcees »
Klik links bovenin op Documentatie

Re: ( niet opgelost0skype installeren
« Reactie #9 Gepost op: 2013/08/31, 23:13:48 »
Het Skype-protocol is niet 100% gesloten. O.a. Pidgin heeft ook Skype-ondersteuning ingebouwd.

Edit: oh, jij hebt het over de klassieke Skype op Windows? Ik heb het over de Skype uit de Store die gebruikmaakt van de Metro-interface.

Offline testcees

  • Documentatieteam
    • testcees
    • www.testcees.nl
Re: ( niet opgelost0skype installeren
« Reactie #10 Gepost op: 2013/09/01, 00:26:30 »
Pidgin
Pidgin ondersteund het Microsoft Notification Protocol (MSNP) protocol, Skype het Skype protocol en deze accounts kan je (tegenwoordig) koppelen. Wat na 2013?
* Als je een Mac-besturingssysteem hebt dat ouder is dan OSX, of als je een Windows-besturingssysteem hebt dat ouder is dan Windows XP, kun je niet updaten naar Skype. Messenger zal voorlopig tot later dit jaar (2013) voor deze oudere besturingssystemen beschikbaar blijven.
Edit: oh, jij hebt het over de klassieke Skype op Windows? Ik heb het over de Skype uit de Store die gebruikmaakt van de Metro-interface.
Correct om precies te zijn "Skype voor Bureaublad 6.6.73.106" voor Windows 8 (v.s. Skype 4.2 for Linux).
Met de "Skype WiFi" app uit de Windows store heb ik geen ervaring (en verwacht dat zo te houden).
Klik links bovenin op Documentatie