Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: enemy-territory kan niet downloaden  (gelezen 4147 keer)

tuxido_devito

  • Gast
enemy-territory kan niet downloaden
« Gepost op: 2008/11/15, 22:04:42 »
als ik enemy-territory wil spelen en hij moet downloaden (wat bijna altijd moet) kan hij niet downloaden, hij blijft swappen tussen de downloads maar er wordt niets gedownload, hij komt ook nooit in het speel gedeelte?


hoe fix ik dit?

Offline koen_92

  • Lid
Re: enemy-territory kan niet downloaden
« Reactie #1 Gepost op: 2008/11/15, 22:08:55 »
Probeer eens een andere server, op de één of andere manier kun je niet in bepaalde servers komen (ligt aan verkeerde redirects die de server heeft ingesteld).

Tip:
installeer XQF, daarmee kun je makkelijk servers vinden voor ET.

Offline siegi

  • Lid
Re: enemy-territory kan niet downloaden
« Reactie #2 Gepost op: 2008/11/15, 22:43:33 »
Dit lijkt me te gaan over een game dus ik verplaats het even naar dat onderdeel.

Offline jeroenl

  • Lid
Re: enemy-territory kan niet downloaden
« Reactie #3 Gepost op: 2008/12/12, 10:21:05 »
Hoi ik ben nieuw hier, en dit is een redelijk oude post. Maar wil toch graag mijn ervaringen spammen:P

Ik heb het idee dat sommige versie´s van ET zich ten alle tijden als root installeren ik heb namelijk hetzelfde probleem.
Als ik sudo et opstart draait het goed. Maar als ik geween et opstart kan hij niet downloaden.

Ik heb trouwens geen idee hoe ik et goed kan instaleren zodat hij het onder mijn account doet? Ben nog ubuntu/linux noobje :P

Re: enemy-territory kan niet downloaden
« Reactie #4 Gepost op: 2008/12/12, 11:33:29 »
Verwijder het dan even en installeer de .run-file van enemy territory zonder "sudo" ervoor te zetten. Dan zal hij gewoon in uw home-map installeren en hebt ge geen root-rechten meer nodig.