Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Direct Archief - HP OfficeJet Pro L7780  (gelezen 1408 keer)

Offline Paul7

  • Lid
Direct Archief - HP OfficeJet Pro L7780
« Gepost op: 2010/04/27, 01:19:03 »
Hallo allemaal,

Ik heb al een tijdje de HP L7780 printer/scanner (netwerk) welke de mogelijkheid heeft om direct naar een netwerk map te scannen. Super zou je zeggen maar nu wil het feit dat ik het (nog) steeds niet aan de praat heb gekregen. De handleiding op de site van HP http://hplipopensource.com/node/334 heeft bij mij in ieder geval niet geholpen. Dus wellicht dat iemand mij een zetje in de goede richting kan geven ?

De printer heeft zijn eigen ip op .149 en mijn server staat op een ander ip .2 adres en natuurlijk heb ik ook nog de client op ip .139 waar ik dus dagelijks mee werk. Samba is al geïnstalleerd op de server.

Mijn bedoeling is om vanaf de printer op ip 149 rechtstreeks te scannen naar een aantal mappen op de server /shared/HP1 /shared/HP2 enz.

Wellicht heeft iemand eenzelfde printer en een zelfde setup server, netwerkprinter(s) en cliënts en werkt het Digitaal Archief al naar volle tevredenheid. Ik houd mij zeeeer aanbevolen....

Ik ben wel geen techneut en dus sommige dingen duren nou even iets langer bij mij voordat ik het ook door heb. Een stappenplan zou zeker op prijs worden gesteld.

Alvast bedankt voor de medewerking en het meedenken.

Paul