Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Belastingaangifte voor ondernemers alleen package beschikbaar  (gelezen 481 keer)

Offline hadego

  • Lid
Ik wil mijn ondernemers aangifte gaan doen en zie op de ondernemerssite van de belastingdienst dat ik alleen de package kan downloaden.

Ik meen mij te herinneren dat de package problemen geeft ( kan het echter op het forum niet meer vinden)

Is dit nog steeds zo ? en zal ik de aangifte (helaas) maar via W7 doen ?

Hoor graag

Re: Belastingaangifte voor ondernemers alleen package beschikbaar
« Reactie #1 Gepost op: 2014/04/04, 11:04:02 »
@hadego
De .tar.gz is wel beschikbaar voor ondernemers, zie http://forum.ubuntu-nl.org/index.php?topic=83393.msg906212#msg906212
Ik hoop dat de link werkt, de oplossing staat in de bijdrage van crashit van 31-03-2014. Succes!!

Offline hadego

  • Lid
Re: Belastingaangifte voor ondernemers alleen package beschikbaar
« Reactie #2 Gepost op: 2014/04/04, 11:16:43 »
@ UbuntuJohan

Dank voor de snelle reactie, maar op hun beveiligde site voor ondernemers wordt echt allen maar de package aangeboden.
Ik kan dus allen maar de package downloaden.

Snap niet waar Crashit de tar.gz gevonden heeft

Re: Belastingaangifte voor ondernemers alleen package beschikbaar
« Reactie #3 Gepost op: 2014/04/04, 11:55:18 »
@hadego: Hier een directe link naar de tar gz-download voor ondernemers: http://download.belastingdienst.nl/belastingdienst/apps/linux/wa2013_linux.tar.gz

Offline hadego

  • Lid
Re: Belastingaangifte voor ondernemers alleen package beschikbaar
« Reactie #4 Gepost op: 2014/04/04, 21:09:00 »
@ Vistaus,

Dank voor de link, echter ik twijfel of dit gaat werken.
Als ondernemer vul je de aangifte online in op de beveiligde site van de belastingdienst.
Op die beveiligde site kun je alleen maar de package downloaden en dan het programma opstarten.

Als leek zie ik geen mogelijkheid om vanuit de beveiligde site de tar.gz te benaderen.

Misschien moet ik dan toch maar naar W7 voor de aangifte.

Re: Belastingaangifte voor ondernemers alleen package beschikbaar
« Reactie #5 Gepost op: 2014/04/04, 21:23:17 »
De link die ik je gaf is de directe download, de link je zou moeten krijgen vanaf de beveiligde site (alleen is de Belastingdienst vergeten om een verwijzing naar deze download te plaatsen).