Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Project Management/Bug tracker gezocht  (gelezen 1486 keer)

Project Management/Bug tracker gezocht
« Gepost op: 2011/02/27, 13:40:44 »
Hallo,

Ik zoek een goede project-management en bug-tracker suite voor LibSylph. Kan iemand hier iets aanraden? Web-based, publiek toegankelijk en aanpasbaar/uitbreidbaar. Ik heb al Trac, Bugzilla, dotproject en Endeavour geprobeerd, geen van allen wat ik zocht. Oh ja, het moet met git als SCM kunnen werken. Iemand een idee?

- SeySayux
I use a Unix-based system, that means I'll get laid as often as I have to reboot.
LibSylph
SeySayux.net

Re: Project Management/Bug tracker gezocht
« Reactie #1 Gepost op: 2011/02/27, 13:42:06 »
Launchpad?

Re: Project Management/Bug tracker gezocht
« Reactie #2 Gepost op: 2011/02/27, 14:27:22 »
I use a Unix-based system, that means I'll get laid as often as I have to reboot.
LibSylph
SeySayux.net

Re: Project Management/Bug tracker gezocht
« Reactie #3 Gepost op: 2011/02/27, 14:33:10 »
Nee, met branches

Re: Project Management/Bug tracker gezocht
« Reactie #4 Gepost op: 2011/02/27, 14:47:15 »
Nee, met branches
Euh, branches zijn een algemeen concept van SCMs. Launchpad werkt met bzr.
I use a Unix-based system, that means I'll get laid as often as I have to reboot.
LibSylph
SeySayux.net

Re: Project Management/Bug tracker gezocht
« Reactie #5 Gepost op: 2011/02/27, 15:50:29 »
Je kunt Git to Bzr gebruiken. Dan heb je de functies en commando's van Git en wordt alles toch keurig naar Launchpad Bzr geupload.

Re: Project Management/Bug tracker gezocht
« Reactie #6 Gepost op: 2011/02/27, 16:08:31 »
Geweldig.

Ik probeer eigenlijk iets te zoeken waar ik geen 3000 workarounds voor nodig heb. En Launchpad biedt niet aan wat ik wil, hangt mij een beetje te fel vast aan Ubuntu, en ik zou iets willen hebben wat ik zelf kan installeren op een webserver in plaats van nog weer eens van een dienst van derden af te hangen...
I use a Unix-based system, that means I'll get laid as often as I have to reboot.
LibSylph
SeySayux.net