Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Er zijn tijden van komen en tijden van gaan.  (gelezen 9896 keer)

Offline Allcazar

  • Lid
Er zijn tijden van komen en tijden van gaan.
« Reactie #25 Gepost op: 2008/10/02, 22:16:39 »
Er zijn zo een paar namen op dit forum waarvan je denkt: "als die iets schrijft, dan zal het wel waar zijn".
Daar ben jij één van.  
Ik begrijp het perfect.  Beter iets niet doen, dan het maar half doen.
That's the way.
Bedankt in elk geval.
Allcazar

Niets is volledig waar, en zelfs dat niet.

Offline eendje

  • Lid
Er zijn tijden van komen en tijden van gaan.
« Reactie #26 Gepost op: 2008/10/02, 22:21:35 »
Bart,

Met wat je allemaal deed heb ik nooit begrepen hoe je het allemaal voor elkaar kreeg. Super bedankt daarvoor! Het is niet gek dat het een keer ophoud of te veel wordt. Geniet van wat je nu gaat doen! We zien of lezen vast nog wel eens wat van je (tenminste dat hoop ik wel).
Een dag niets geleerd is een dag niet geleefd!
Ik blog dus ik besta!
__________________________________________________________
Een vraag? Heb je al eens gekeken op: http://wiki.ubuntu-nl.org/FAQ?

Offline Sander50

  • Lid
    • http://www.somp.nl
Er zijn tijden van komen en tijden van gaan.
« Reactie #27 Gepost op: 2008/10/02, 22:22:14 »
Zolang ik mij kan herinneren, was je een actief lid van Ubuntu-NL. Dat maakt het voor mij nog moeilijker je te zien vertrekken. Bart, mijn oprechte dank voor al je bijdragen aan Ubuntu(-NL). Ik zal ze/je missen. Ik hoop je nog eens te zien, hier op het forum, of op een RP misschien.

Er zijn tijden van komen en tijden van gaan.
« Reactie #28 Gepost op: 2008/10/02, 23:20:29 »
We hebben elkaar 1 keer kort ontmoet in Amsterdam. Gaf direct een goed "Ubuntu" gevoel.  In je laatste mailtje liet je al een beetje doorschemeren dat je een beetje Ubuntu-moe was, maar dat het wel weer goed zou komen. Niet dus.. en dat is heel jammer! Maar ook heel begrijpelijk. Soms is het inderdaad beter een stapje terug te doen, zeker als je merkt dat het teveel wordt..

Ik begrijp dat je Ubuntu nog wel blijft volgen en dat je af en toe het forum nog gaat bezoeken.. gelukkig maar. Ik ben nog niet zolang lid,  maar ik begrijp wel dat jij een belangrijke bijdrage hebt geleverd aan de tot stand koming van Ubuntu-NL en dit uiterst sociaal forum.  Heel hartelijk dank daarvoor! Heel veel succes bij het oppakken van je andere activiteiten. Misschien (hoop ik wel een beetje) komen we elkaar nog eens tegen...

Er zijn tijden van komen en tijden van gaan.
« Reactie #29 Gepost op: 2008/10/03, 20:25:12 »
Dag Bart, heel jammer dat je gaat. Heel begrijpelijk ook dat je je privé laat voorgaan. We zullen je zeker missen. Hopelijk zien we je nog eens bij een release party of op het forum. Dan  kunnen we misschien een pintje drinken.
http://www.youtube.com/watch?v=p7OT_PsnMX4
In ieder geval het gaat je goed.

Met vriendelijke groet,

Gijs
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline Bobbie

  • Lid
Er zijn tijden van komen en tijden van gaan.
« Reactie #30 Gepost op: 2008/10/03, 22:39:17 »
Bart bedankt voor het geen wat je betekent hebt voor mij/ons, gelukkig heb ik je een keer mogen ontmoeten op de release party in Amsterdam, een prettige ervaring en hoop toch zo af een toe nog wat van je te horen via het forum of party.

Offline Dave

  • Lid
Er zijn tijden van komen en tijden van gaan.
« Reactie #31 Gepost op: 2008/10/03, 23:19:47 »
http://forum.ubuntu-nl.org/topic/1963


een topic wat ik tig keer gebruikt hebt net als nu de link van pjotr

Offline profoX

  • Lid
    • wesley
    • Lionslink
Er zijn tijden van komen en tijden van gaan.
« Reactie #32 Gepost op: 2008/10/04, 03:15:14 »
Jammer, maar ik begrijp het (jammer genoeg) 100%, omdat ik hetzelfde al een aantal maanden geleden heb 'meegemaakt'.
Human Knowledge Belongs To The World -- Antitrust (2001)
Nederlandstalige Ubuntu documentatie van Ubuntu-NL (wiki)

Er zijn tijden van komen en tijden van gaan.
« Reactie #33 Gepost op: 2008/10/04, 06:22:45 »
Het is verslavend, Ubuntu, en dan moet je gewoon op een keer effe terugstappen.  Wat afkicken.  Begrijp dat wel.
En Bart blijft "gewoon" Ubuntu gebruiken.  Die zien we nog wel terug in de lente.  Eerst maar even laten chillen.  Een mens kan niet altijd in de frontlinie staan.  Hou je taai, Bart.
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

Offline wutnubu

  • Lid
Er zijn tijden van komen en tijden van gaan.
« Reactie #34 Gepost op: 2008/10/04, 08:46:25 »
Bart,

Soms moet je kiezen en dat is lastig, maar alles komt waar het komen moet.

Ook namens mij dank voor je inzet en enthousiasme, jij was degene die me hier enthousiast maakte.
Dank voor de goede gesprekken op IRC en (wel iets te stevige) schouderklopjes op de party's en al het andere.

Het ga je meer dan goed....

Groet

Offline raggar

  • Lid
    • fietsen naar Tibet
Er zijn tijden van komen en tijden van gaan.
« Reactie #35 Gepost op: 2008/10/04, 10:37:34 »
Hoi Bart,

Goh wat is dat even een afknapper, net nu ik terug ben. Maar begrijpen doe ik het best, soms wordt het gewoon te veel. Aan alle berichtjes te zien ben ik niet de enige die er zo over denkt. Je hebt altijd goed geholpen en met de releaseparty's heb je super goed werk geleverd, veel dank daarvoor. Met jouw vertrekt ook een deel van het gezicht van deze ubuntu community.

Ik hoop je hier af en toe nog te zien.

Groeten,
Martijn

Er zijn tijden van komen en tijden van gaan.
« Reactie #36 Gepost op: 2008/10/04, 13:38:30 »
http://www.youtube.com/watch?v=zHIf6wCsdXE
de link klopt niet helemaal, maar toch

WE ZULLEN JE MISSEN :'(

Offline bartek

  • Lid
    • http://bartek.blogsome.com
Er zijn tijden van komen en tijden van gaan.
« Reactie #37 Gepost op: 2008/10/04, 17:42:21 »
Hey iedereen. Bedankt voor de fijne berichten die ik hier mag lezen. Dat doet me uiteraard veel plezier.
Ik zal uiteraard Ubuntu blijven gebruiken en zal nog regelmatig in de Offtopic stamkroeg vertoeven.

Maar de belangrijkste boodschap die ik zou willen meegeven is dat de continuiteit moet gewaarborgd blijven. Ik doe een stapje opzij, nu is er plaats voor andere mensen om zich in te zetten voor Ubuntu. Het is aan jullie om er iets van te maken. Ga door met het helpen van mensen, bied je aan om mee te helpen op een release party. Doen.
| Deliberando saepe perit occasio |

"Car la vie est un bien perdu quand on n'a pas vécu comme on l'aurait voulu"

Er zijn tijden van komen en tijden van gaan.
« Reactie #38 Gepost op: 2008/10/04, 17:52:28 »
Citaat van: bartek
Hey iedereen. Bedankt voor de fijne berichten die ik hier mag lezen. Dat doet me uiteraard veel plezier.
Ik zal uiteraard Ubuntu blijven gebruiken en zal nog regelmatig in de Offtopic stamkroeg vertoeven.

Maar de belangrijkste boodschap die ik zou willen meegeven is dat de continuiteit moet gewaarborgd blijven. Ik doe een stapje opzij, nu is er plaats voor andere mensen om zich in te zetten voor Ubuntu. Het is aan jullie om er iets van te maken. Ga door met het helpen van mensen, bied je aan om mee te helpen op een release party. Doen.
kom nog wel af en toe in de chat, das gewoon gezellig :)

Offline dvdmeer

  • Lid
    • Python-RandR :: dvdmeer.nl
Er zijn tijden van komen en tijden van gaan.
« Reactie #39 Gepost op: 2008/10/04, 19:28:53 »
Bart, succes met alles, en we horen(lezen) wel van je ;)

Gunirus

  • Gast
Er zijn tijden van komen en tijden van gaan.
« Reactie #40 Gepost op: 2008/10/06, 00:07:40 »
You did not make my day =(

Ik hoop je nog wel eens tegen te komen IRL, of waar dan ook,
want je bent (en blijft) een toffe kerel.
Veel succes daarbuiten.

Gunirus

Offline hello

  • Lid
Er zijn tijden van komen en tijden van gaan.
« Reactie #41 Gepost op: 2008/10/06, 10:42:47 »
Bedankt voor al wat je gedaan hebt!

Offline peter10

  • Lid
    • Mijn Hyve
Er zijn tijden van komen en tijden van gaan.
« Reactie #42 Gepost op: 2008/10/06, 11:25:48 »
Ik geloof dat je al enigzins terug begon te treden juist toen ik hier echt een beetje actief werd. Maar toch wens ik je succes met alles wat het leven te bieden heeft en hopen we je weer eens terug te zien in de stamkroeg hier.
En inderdaad soms moet de pc eens uit en moet men weer eens gaan sporten of bloemetjes kopen voor de vrouw des huizes.

Hopelijk weer eens tot ziens!

Peter a.k.a. Richard_Rahl

Offline gijsisok

  • Lid
Er zijn tijden van komen en tijden van gaan.
« Reactie #43 Gepost op: 2008/10/06, 15:24:42 »
Jammer dat je weggaat, maar ik begrijp je ook wel weer. In ieder geval veel plezier met het sporten! :)

Hopelijk kom je nog wel eens terug, of zo af en toe even online.

Groeten,
Gijs Dekker

Offline stani

  • Lid
    • http://pythonide.stani.be
Er zijn tijden van komen en tijden van gaan.
« Reactie #44 Gepost op: 2008/10/07, 14:52:28 »
Hé Bart,
Volgens mij is er toch een grove typfout in je bericht gesloopt:
Citaat van: bartek
Alle sprookjes kennen een begin en een einde. Ook dit sprookje:
Er was eens een Hasselaar die iets nieuws wou proberen en op Ubuntu stootte...
Je bent geen sprookje, maar een legende! Die stopt niet, maar blijft onvermoeibaar in onze herinnering ;)

Ik vermoed zelf sterk dat je de Intrepid party niet meer op jezelf zal nemen. Je hebt al zo veel gedaan, dus niemand zal dat van je verwachten. Zou je in het draadje van de release party daar duidelijkheid over kunnen geven? Vorig jaar gebeurde een beetje hetzelfde met de release party in Nederland. Toen bleek dat mensen zich moesten terugtrekken, was dat juist het sein voor andere mensen om uit de startblokken te schieten en een schitterende release party te organiseren.

Offline Dave

  • Lid
Er zijn tijden van komen en tijden van gaan.
« Reactie #45 Gepost op: 2008/10/07, 17:26:17 »
Citaat van: Tumie
kom nog wel af en toe in de chat, das gewoon gezellig :)
hmm nu je het aanhaald. we gaan naar SMF software las ik meerdere malen en is ook een puike forum shoutbox voor beschikbaar.

Offline siegi

  • Lid
Er zijn tijden van komen en tijden van gaan.
« Reactie #46 Gepost op: 2008/10/07, 19:52:53 »
Sorry Bart ik heb dit topic blijkbaar nooit ingekeken omdat er nog een tweede topic liep met dezelfde titel. Dus mijn reactie komt een beetje laat maar wel gemeend :).

Je bent de eerste die zich in België heeft bezig gehouden met een release party te organiseren (pionier), zonder jouw was er misschien nog geen geweest.  Ik ben blij dat er mensen zijn die jouw werk willen voorzetten.
Je was ook een prima moderator, die af en toe ook zijn eigen mening durfde zeggen.

Kortom veel plezier met de ubuntu taken nog gaat doen.

Er zijn tijden van komen en tijden van gaan.
« Reactie #47 Gepost op: 2008/10/07, 20:40:10 »
Citaat van: Dave
Citaat van: Tumie
kom nog wel af en toe in de chat, das gewoon gezellig :)
hmm nu je het aanhaald. we gaan naar SMF software las ik meerdere malen en is ook een puike forum shoutbox voor beschikbaar.
lijkt me niet verstandig om dat bij SMF zelf te installeren,, aangezien je dan weer met de lay-out in de knoei zit, (wat al voor problemen gaat zorgen) ;)

Offline KenSentMe

  • Lid
    • http://www.vandenieuwenhof.nl
Er zijn tijden van komen en tijden van gaan.
« Reactie #48 Gepost op: 2008/10/10, 10:40:29 »
Jammer dat je ermee stopt, maar ik hoop dat ik je nogeens terug zie op een event van Ubuntu-nl (of heel ergens anders)

Er zijn tijden van komen en tijden van gaan.
« Reactie #49 Gepost op: 2008/10/16, 23:35:48 »
Sorry voor late reactie Bart.
Het gaat je goed en bedankt voor al de positieve dingen.
Groeten.
Viva La Revolución