Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [Opgelost] screenshots laatste stappen installatie Xubuntu 10.10  (gelezen 2147 keer)

Offline Joshua822

  • Lid
Hallo allemaal.

ik moet het artikel over de installatie van Xubuntu 10.10 Maverick Meerkat afwerken. Maar ik heb een groot probleem dat me belet om dit ook te doen: ik geraak namelijk niet verder dan de stap waar ik de gegevens voor een account moet ingeven. De knop Vooruit blijft gewoon grijs. Ik heb de installatie al geprobeerd uit te voeren in Virtualbox op zowel Ubuntu als Windows, en heb de installatie in Ubuntu al tweemaal geprobeerd uit te voeren zonder succes. Ook kan ik de virtuele machine - raar maar waar - ook opstarten vanaf de virtuele harde schijf. Er is een besturingssysteem geïnstalleerd. Maar het besturingssysteem werkt natuurlijk niet juist omdat alle stappen van de installatie niet voltooid zijn.

Daarom zou ik willen vragen of iemand mij van alle volgende stappen goede screenshots zou kunnen bezorgen ( let op: geen foto's van een computerscherm bij de installatie! Dit in verband met de professionele en uniforme indruk van onze documentatie ).

Alvast bedankt voor je moeite! :)

P.S.: ik zal er ook wel eens een draadje over openen in het ondersteuningsgedeelte. Maar nu wil ik gewoon dat dit artikel zo snel mogelijk af is.
« Laatst bewerkt op: 2010/11/01, 21:13:17 door Joshua822 »

Offline Joshua822

  • Lid
Re: [Opgelost] screenshots laatste stappen installatie Xubuntu 10.10
« Reactie #1 Gepost op: 2010/11/01, 21:13:46 »
Ik ben blij om te melden dat het vandaag wel is gelukt en dat ik nu alle benodigde schermafbeeldingen heb om het artikel af te maken.

Offline testcees

  • Documentatieteam
    • testcees
    • www.testcees.nl
Re: [Opgelost] screenshots laatste stappen installatie Xubuntu 10.10
« Reactie #2 Gepost op: 2010/11/01, 21:40:54 »
Dit is ook toevallig, ik had net ook schermafdrukken gemaakt!  XD

Hopelijk hebben we elkaars wiki (attchments) niet overschreven. :|

Ook heb ik een stap 5a gemaakt voor installatie naast een ander besturingssysteem, en zie nu dat jij de titel hebt aangepast!
Klik links bovenin op Documentatie