Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Synaptic pakketbeheer foutbericht!  (gelezen 1936 keer)

phil65

  • Gast
Synaptic pakketbeheer foutbericht!
« Gepost op: 2008/09/13, 21:30:44 »
E: Pakket hl1650lpr moet opnieuw geïnstalleerd worden, maar er kan geen archief voor gevonden worden.
E: Interne fout bij openen van buffer (1). Gaarne rapporteren.

Hoe los ik dit probleem op?  Ik heb wel geen ervaring en gebruik Ubuntu voor het eerst deze week.

Synaptic pakketbeheer foutbericht!
« Reactie #1 Gepost op: 2008/09/13, 21:33:02 »
Citaat van: phil65
E: Pakket hl1650lpr moet opnieuw geïnstalleerd worden, maar er kan geen archief voor gevonden worden.
E: Interne fout bij openen van buffer (1). Gaarne rapporteren.

Hoe los ik dit probleem op?  Ik heb wel geen ervaring en gebruik Ubuntu voor het eerst deze week.
kreeg je dit bericht na dat je iets geinstalleerd had of gewijzigd had?

Offline Drummies

  • Lid
Synaptic pakketbeheer foutbericht!
« Reactie #2 Gepost op: 2008/09/13, 21:36:50 »
phil65  geen idee wat dat pakket inhoud je zou kunnen overwegen om deze te verwijderen toepassingen>hulpmiddelen>terminal venster onderstaande copy paste


sudo apt-get remove hl1650lpr.
Gestopt als aktief Forumlid 17/10/2011

phil65

  • Gast
Synaptic pakketbeheer foutbericht!
« Reactie #3 Gepost op: 2008/09/13, 21:42:07 »
Pakketlijsten worden ingelezen... Klaar
Boom van vereisten wordt opgebouwd      
Statusinformatie wordt gelezen... Klaar
E: Pakket hl1650lpr moet opnieuw geïnstalleerd worden, maar er kan geen archief voor gevonden worden.
phil@phil-desktop:~$

nu krijg ik dit?

Synaptic pakketbeheer foutbericht!
« Reactie #4 Gepost op: 2008/09/13, 21:53:00 »
Citaat van: phil65
Pakketlijsten worden ingelezen... Klaar
Boom van vereisten wordt opgebouwd      
Statusinformatie wordt gelezen... Klaar
E: Pakket hl1650lpr moet opnieuw geïnstalleerd worden, maar er kan geen archief voor gevonden worden.