Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Karmic in WindowsXP  (gelezen 5920 keer)

Offline n00buntu

  • Lid
Re: Karmic in WindowsXP
« Reactie #25 Gepost op: 2009/11/12, 15:50:05 »
Desalniettemin heb je gekozen voor Wubi en ik denk dat we daar als Ubuntu community je ook bij moeten helpen.
+1

-1

We "moeten" helemaal niks. Punt.

We mogen adviseren wat ons goed dunkt voor de hulpvrager; de hulpvrager mag daar vervolgens mee doen wat hij zelf wil. Punt.
-100 miljoen miljard :P ;)

Natuurlijk 'moet' je niets.
Vriendelijk en vrijblijvend verzoek; zou je een ook een ander toontje kunnen gebruiken in een reactie op mij en het een beetje vriendelijk willen houden? Bij voorbaat dank.

Offline Mark81

  • Lid
Re: Karmic in WindowsXP
« Reactie #26 Gepost op: 2009/11/12, 15:53:44 »
Even twee dingen:
Natuurlijk 'moet' je niets Pjotr. Dat was helemaal niet naar jou persoonlijk bedoeld. Ik denk dat je zelf ook wel weet hoe die 'moeten' bedoeld was. We dwaalden een beetje af en dat was jammer voor de topic starter!

Aan de topicstarter dan, fijn dat je eruit bent gekomen. Wanneer je vraag is opgelost, dan graag OPGELOST voor de titel van je bericht zetten zodat iedereen dat weet! Dan kunnen we daarna weer allemaal vriendelijk op goede voet met elkaar verder gaan lijkt me  ;)

Re: Karmic in WindowsXP
« Reactie #27 Gepost op: 2009/11/12, 16:10:51 »
Aangezien de vraagsteller nu geholpen is en jullie het blijkbaar toch niet on-topic kunnen houden, sluit ik dit topic voorlopig om wat dingen te bespreken in het team.