Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Waardering/Verbetering voor Ubuntu Wiki  (gelezen 5331 keer)

Cobuntu

  • Gast
Waardering/Verbetering voor Ubuntu Wiki
« Gepost op: 2007/06/25, 18:22:42 »
Hallo allemaal,

ik wil iedereen die heeft geholpen met de Ubuntu wiki bijdragen bedanken voor de handleidingen, hulp, etc. Het is echt goed. Er staat zoveel, goed geschreven en op een manier dat iedereen het begrijpt. De plaatjes Zijn ook fantastisch. Zijn er nog mensen die ergens ontevreden over zijn? Dan kunnen we een NOG betere wiki maken. Maar dan overleggen we wel eerst ;)

Offline Nico

  • Lid
Waardering/Verbetering voor Ubuntu Wiki
« Reactie #1 Gepost op: 2007/06/25, 18:32:43 »
Ik wil zo vooral profoX bedanken voor zijn wiki over Beryl. Die heeft mij gisteren nog geholpen :P

Cobuntu, heb je ondertussen Ubuntu al geïnstalleerd gekregen? Ik herinner me dat je gezegd hebt dat je hardware het niet toelaat.
C2Q Q6600 || 4096MB DDR2 || 1628 GB HDD || MSI 8800GTS @ 320MB || OCZ GameXStream 600 Watt || MSI P35 Platinum

Offline bartek

  • Lid
    • http://bartek.blogsome.com
Waardering/Verbetering voor Ubuntu Wiki
« Reactie #2 Gepost op: 2007/06/25, 18:36:00 »
Hulp is steeds welkom. Het zou leuk zijn mochten er meer mensen wiki's maken. Er bestaan bijvoorbeeld veel engelstalige wiki-pagina's die nog geen nederlandstalige versie hebben ... schaamteloos overnemen en vertalen is al zeer goed.

Bij Ubuntu helpt iedereen iedereen en dat is leuk.
| Deliberando saepe perit occasio |

"Car la vie est un bien perdu quand on n'a pas vécu comme on l'aurait voulu"

Offline Ron

  • Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
Waardering/Verbetering voor Ubuntu Wiki
« Reactie #3 Gepost op: 2007/06/25, 18:45:11 »
Soms wil je iets, maar je weet niet hoe het moet.
Zoeken geeft geen resultaat, het lijkt wel of je de enige bent .......
Heb je dan toch eindelijk bereikt wat je wilde, dan loont het zeker de moeite van het plaatsen op de wiki !

Bart, deze houden we er in:
Citaat van: bartek
Bij Ubuntu helpt iedereen iedereen en dat is leuk.
Openstandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData voorstander.
Xubuntu gebruiker en voorstander
Er is ook nog een andere hobby.

Cobuntu

  • Gast
Waardering/Verbetering voor Ubuntu Wiki
« Reactie #4 Gepost op: 2007/06/25, 19:07:35 »
Citaat van: Snobke
Ik wil zo vooral profoX bedanken voor zijn wiki over Beryl. Die heeft mij gisteren nog geholpen :P

Cobuntu, heb je ondertussen Ubuntu al geïnstalleerd gekregen? Ik herinner me dat je gezegd hebt dat je hardware het niet toelaat.
Snobke leuk dat je het vraagt. Helaas laat mijn hardware het nog steeds niet toe. Ik ga 29-06-07 naar de computer winkel, en ze gaan daar naar de hardware kijken. Ik neem ook een Ubuntu Cd'tje mee :), om te laten zien hoe die memoery test verloopt. Eigenlijk zijn er nog meer dingen mis met mijn comp:

- Bij de levering zat de verkeerde DVD speler erin (ik bestelde een brander, krijg een speler, ze hebben bijna hetzelfde uiterlijk)

- Op mijn moederbord is een haakje gebroken die dient voor de verbinding tussen de cardreader (ik gebruik geen cardreader, maar toch)

- Mijn videokaart hangt losjes, en geeft vaak geen beeld. Ik moet de kast openen om met een schroevendraaier de kaart aan te draaien.

Dus voorlopig nog geen Ubuntu :( :(

Ik wil echt heel graag van windows af. Ik hoop dat na 29-06-07 mijn hardware weer goed is, en Ubuntu wil installeren. Ik doe dan een Alternate install van Ubuntu 7.04 Feisty Fawn. Ik heb de Live-CD al geprobeerd op een andere computer... Ubuntu is te gek! :D:D

Dus het is voorlopig eventjes afwachten.