Op de nieuwe of de oude? Want de nieuwe screenshots op de oude zijn namelijk door mij gemaakt Kun je daar trouwens nog wat mee? Want die zijn echt van 11.10 dus erg nieuw.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de oude site niet bekeken heb. Er staan vast meer screenshots van 11.10 op het net, maar omdat de plaatjes een bepaalde afmetingen moeten hebben leek het me handiger als ze speciaal gemaakt worden.
Timo. Een paar tips. Het plaatje op deze pagina:
http://communityserver.ubuntu-nl.org/desktop/kantoor heeft bijna dezelfde kleur als de achtergrond. Dat is niet zo mooi, het is beter als er meer (kleur) contrast met de achtergrond is. In zo'n geval kan je bijvoorbeeld het venster van libre-office wat verkleinen zodat de paarse achtergrond van de desktop er omheen staat. Dan maak je het screenshot zo dat er een rand van achtergrond om het venster heen te zien is. Verder is de informatie op het plaatje heel klein, misschien is het mooier als je een snede maakt zodat er een stuk van het venster te zien is. Maar dat is een kwestie van proberen denk ik, ik weet niet hoe dat uitpakt.