Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Word jij een Karmic-Koala-party-organisator of wil je gewoon meedoen?  (gelezen 24446 keer)

Offline eendje

  • Lid
Re: Word jij een Karmic-Koala-party-organisator of wil je gewoon meedoen?
« Reactie #25 Gepost op: 2009/08/25, 19:48:45 »
Nooit geweten trouwens dat ze weer een nieuw stuk hebben ingepolderd bij Flevoland ;)



Ingenieur Lely zou helemaal in zijn nopjes geweest zijn :D
Een dag niets geleerd is een dag niet geleefd!
Ik blog dus ik besta!
__________________________________________________________
Een vraag? Heb je al eens gekeken op: http://wiki.ubuntu-nl.org/FAQ?

Re: Word jij een Karmic-Koala-party-organisator of wil je gewoon meedoen?
« Reactie #26 Gepost op: 2009/08/25, 21:21:14 »
Lol... fout in de SVG-renderer =D

Op de chat te vinden als debiantux


Offline raggar

  • Lid
    • fietsen naar Tibet
Re: Word jij een Karmic-Koala-party-organisator of wil je gewoon meedoen?
« Reactie #29 Gepost op: 2009/09/08, 21:33:48 »
Hoi hoi,

Hebben jullie nog iemand nodig die helpt bij de website? Deze heb ik voor 8.04 en 8.10 ook gedaan en dat kan ik nu ook weer oppakken als daar behoefte aan is.
Verder kan ik helpen met installeren of publiciteit. Echter een hele party organiseren wordt me een beetje veel....  ;)

Offline Double12

  • Lid
Re: Word jij een Karmic-Koala-party-organisator of wil je gewoon meedoen?
« Reactie #30 Gepost op: 2009/09/08, 22:44:54 »
Hoi raggar,

Leuk dat je weer wilt meehelpen. :) Zover ik weet is de website in het moment in beheer van cumulus007, hij heeft de site ook doorontwikkeld. Ik weet niet of hij hier nog hulp bij kan gebruiken, we moeten sowieso weer eens contact opnemen over het vernieuwen van de content op de website voor de komende serie release parties.

Zou je lid willen worden van de Werkgroep Releaseparties? Dit is een mailinglist voor mensen van binnen en buiten het Ubuntu NL team die betrokken zijn bij het ondersteunen van de organisatie van de parties. Zo regelt de werkgroep bijvoorbeeld sponsors en drukwerk, hier overleggen we ook over de website. Van daaruit kun je dan ook een actieve rol gaan vervullen. Thomas kan je wel een uitnodiging sturen als je wilt.
« Laatst bewerkt op: 2009/09/08, 22:48:07 door Double12 »

Re: Word jij een Karmic-Koala-party-organisator of wil je gewoon meedoen?
« Reactie #31 Gepost op: 2009/09/09, 17:23:41 »
Hallo Raggar, leuk dat je weer mee wil doen!  :)

Zoals Double12 al aangaf beheert Cumulus007 de website op het moment. Maar ik kan me voorstellen dat het handig is als er meer mensen wat kunnen. Mocht iemand op vakantie zijn e.d. en er moet iets gebeuren, je weet nooit.

Maar er staat ook nog het plan van een online gastenboek op de stapel. Hierin zouden gasten een persoonlijk berichtje kunnen achterlaten in een gastenboek voor een bepaalde party. Dit is dan voor iedereen leesbaar. Daarnaast zouden de mogelijkheid moeten hebben om aan te geven wat er misschien beter zou kunnen voor een volgende keer, en wat ze heel erg waardeerden. Zo kunnen we dan leren voor een volgende keer. Misschien dat je hier ook iets mee zou kunnen?

En installatiehulpen of anderszins helpenden zijn natuurlijk altijd welkom op de parties! :)

Thomas kan je wel een uitnodiging sturen als je wilt.

Dat kan ieder lid van de werkgroep als het goed is. ;) Tenminste, volgens mij heb ik het zo ingesteld dat alle leden andere leden kunnen uitnodigen. Maar dan is er wel een emailadres nodig.


Offline rman

  • Lid
Re: Word jij een Karmic-Koala-party-organisator of wil je gewoon meedoen?
« Reactie #32 Gepost op: 2009/09/10, 13:19:18 »
Hoi mensen,

Ik kan en wil wel meehelpen met de nieuwe install party in Den Haag.

Rman aka Herman dG
steunpunt: Delft
Happy throngs, where ever you go

Offline Double12

  • Lid
Re: Word jij een Karmic-Koala-party-organisator of wil je gewoon meedoen?
« Reactie #33 Gepost op: 2009/09/10, 22:32:29 »
Hey rman,

Leuk dat je weer wilt meedoen, vorige keer was het ook geslaagd. Het is alleen nog niet 100% zeker of er weer een party in Den Haag wordt georganiseerd, zo gauw ik meer weet laat ik het horen.

Offline raggar

  • Lid
    • fietsen naar Tibet
Re: Word jij een Karmic-Koala-party-organisator of wil je gewoon meedoen?
« Reactie #34 Gepost op: 2009/09/12, 20:19:16 »
Hoi raggar,

Leuk dat je weer wilt meehelpen. :) Zover ik weet is de website in het moment in beheer van cumulus007, hij heeft de site ook doorontwikkeld. Ik weet niet of hij hier nog hulp bij kan gebruiken, we moeten sowieso weer eens contact opnemen over het vernieuwen van de content op de website voor de komende serie release parties.

Zou je lid willen worden van de Werkgroep Releaseparties? Dit is een mailinglist voor mensen van binnen en buiten het Ubuntu NL team die betrokken zijn bij het ondersteunen van de organisatie van de parties. Zo regelt de werkgroep bijvoorbeeld sponsors en drukwerk, hier overleggen we ook over de website. Van daaruit kun je dan ook een actieve rol gaan vervullen. Thomas kan je wel een uitnodiging sturen als je wilt.

Ik heb een tijdje niet gekeken, sorry... Ik zal me toevoegen aan de werkgroep en dan zien we verder. Een gastenboek zal niet een heel groot probleem zijn, volgens mij heb ik ook nog wel wat liggen van vroeger.

Raggar

Re: Word jij een Karmic-Koala-party-organisator of wil je gewoon meedoen?
« Reactie #35 Gepost op: 2009/09/12, 20:27:04 »
Top Raggar!

stuur me even je emailadres, dan stuur ik je een uitnodiging.

Offline Double12

  • Lid
Re: Word jij een Karmic-Koala-party-organisator of wil je gewoon meedoen?
« Reactie #36 Gepost op: 2009/09/16, 15:47:10 »
Den Haag gaat door!
21 november zijn we er weer. :)

Arie, Chaukar, Gijsbert en rman hadden al aangegeven mee te willen doen. Ik heb ze er alvast bijgezet op het lijstje. Check even jullie gegevens en vul in welke taak jullie zouden willen vervullen.
http://wiki.ubuntu-nl.org/community/ReleasepartyWiki/Inschrijven#UbuntuReleasePartyinDenHaag

Offline Thijsg

  • Lid
Re: Word jij een Karmic-Koala-party-organisator of wil je gewoon meedoen?
« Reactie #37 Gepost op: 2009/09/17, 17:01:29 »
http://wiki.ubuntu-nl.org/community/ReleasepartyWiki/WerkgroepReleaseparties Hier staat prominent bovenaan een spelfout.

Citaat
Het doel van het Werkgroep Releaseparties is het bieden van toegankelijke ondersteuning bij het organiseren van Releaseparties. Dit betekend dat de Werkgroep Releaseparties taken op zich neemt die voor alle Releaseparties nodig zijn.

Citaat
Het doel van het Werkgroep Releaseparties is het bieden van toegankelijke ondersteuning bij het organiseren van Releaseparties. Dit betekent dat de Werkgroep Releaseparties taken op zich neemt die voor alle Releaseparties nodig zijn.

mvg
Thijs

Offline Double12

  • Lid
Re: Word jij een Karmic-Koala-party-organisator of wil je gewoon meedoen?
« Reactie #38 Gepost op: 2009/09/17, 17:06:45 »
D/t-foutje, gefixt. Is wel iets (persoonsvorm/voltooid deelworod) dat je als je even niet nadenkt bij het typen gauw fout kunt doen. ;) maar staat niet zo professioneel.

Offline Thijsg

  • Lid
Re: Word jij een Karmic-Koala-party-organisator of wil je gewoon meedoen?
« Reactie #39 Gepost op: 2009/09/18, 08:48:55 »
Geeft niets, het komt vanzelf wel goed. ;)

Re: Word jij een Karmic-Koala-party-organisator of wil je gewoon meedoen?
« Reactie #40 Gepost op: 2009/09/20, 20:10:46 »
Ik doe in ieder geval mee in Ede en Eemnes :) Als ik nog ergens anders in de regio Gooi- en Vechtstreek, Utrecht, Flevoland of Noord-Holland kan helpen, dan hoor ik het wel :)

Re: Word jij een Karmic-Koala-party-organisator of wil je gewoon meedoen?
« Reactie #41 Gepost op: 2009/09/20, 21:51:55 »
Dan zie ik je in ieder geval in Ede. Going to my hometown. :rolleyes:
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline chris.

  • Lid
    • http://www.linuxmintusers.be
Re: Word jij een Karmic-Koala-party-organisator of wil je gewoon meedoen?
« Reactie #42 Gepost op: 2009/09/20, 21:56:18 »
Going to my hometown. :rolleyes:

mijn hele schoonfamilie woon in die contrijen Gijs, geen familie hoop ik =D ?

Re: Word jij een Karmic-Koala-party-organisator of wil je gewoon meedoen?
« Reactie #43 Gepost op: 2009/09/20, 22:01:40 »
Ik doe in ieder geval mee in Ede en Eemnes :) Als ik nog ergens anders in de regio Gooi- en Vechtstreek, Utrecht, Flevoland of Noord-Holland kan helpen, dan hoor ik het wel :)
Nou, ubuntu-nl staat natuurlijk ook nog drie dagen op de HCC dagen 2009 in de jaarmarkt te Utrecht. ;)

Re: Word jij een Karmic-Koala-party-organisator of wil je gewoon meedoen?
« Reactie #44 Gepost op: 2009/09/20, 22:07:42 »
Going to my hometown. :rolleyes:

mijn hele schoonfamilie woon in die contrijen Gijs, geen familie hoop ik =D ?
Zou zo maar kunnen, mijn vader is daar geboren. Kwam er vroeger regelmatig bij mijn grootouders.
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Re: Word jij een Karmic-Koala-party-organisator of wil je gewoon meedoen?
« Reactie #45 Gepost op: 2009/09/21, 20:08:57 »
Ik doe in ieder geval mee in Ede en Eemnes :) Als ik nog ergens anders in de regio Gooi- en Vechtstreek, Utrecht, Flevoland of Noord-Holland kan helpen, dan hoor ik het wel :)
Nou, ubuntu-nl staat natuurlijk ook nog drie dagen op de HCC dagen 2009 in de jaarmarkt te Utrecht. ;)

Maar waar staan we dan voor op die dagen? Want in Eemnes zei iemand van de HCC dat die HCC-dagen niet bedoeld zijn voor het helpen met installeren e.d. ???

Offline Double12

  • Lid
Re: Word jij een Karmic-Koala-party-organisator of wil je gewoon meedoen?
« Reactie #46 Gepost op: 2009/10/08, 21:34:17 »
Hallo allemaal,

We gaan lekker met de organisatie van de party in Den Haag 21 november. Er wordt druk gewerkt aan de presentaties, en uiteraard is er met jullie hulp ook een installatie- en demonstratiegedeelte voor nieuwe gebruikers. Tot zover niets nieuws.

Maar aangezien ik op voorgaande parties ook veel bestaande gebruikers zag die hulp wilden bij een Ubuntu-probleem, lijkt het me een leuk idee om op de party een soort Ubuntu-helpdesk te creeëren. Eén of twee personen houden zich dan tijdens de party vrij om aan een speciale tafel hulp te bieden bij Ubuntu-problemen. Wie lijkt het leuk om zoiets te doen?
« Laatst bewerkt op: 2009/10/08, 21:36:05 door Double12 »

Offline Ron

  • Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
Re: Word jij een Karmic-Koala-party-organisator of wil je gewoon meedoen?
« Reactie #47 Gepost op: 2009/10/08, 21:53:07 »
Wie lijkt het leuk om zoiets te doen?
Het lijkt me erg leuk, maar 21 nov is een eind weg, en ik zit nog in een kleine verbouwing, die ik alleen op zaterdagen kan doen.
Mail me ff de locatie ........
Openstandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData voorstander.
Xubuntu gebruiker en voorstander
Er is ook nog een andere hobby.

Re: Word jij een Karmic-Koala-party-organisator of wil je gewoon meedoen?
« Reactie #48 Gepost op: 2009/10/10, 09:59:53 »
Hoe zit het eigenlijk met de release-party in Hasselt?
I use a Unix-based system, that means I'll get laid as often as I have to reboot.
LibSylph
SeySayux.net