Ondersteuning > Installatie

Ubuntu 24.04 LTS 'Noble Numbat'

<< < (15/15)

pinokkio:

--- Citaat van: lacer op 2024/04/23, 15:08:43 ---Iemand reeds een werkend Ubuntu app center ?

Hier in m'n Mate installatie nog niks te bespeuren en dat 2 dagen voor de Final Release op 25april volgens https://discourse.ubuntu.com/t/noble-numbat-release-schedule/35649
PDF reader Poppler is ook nog niet klaar en worden nog steeds 2 pakketten achtergehouden.

libpoppler134
poppler-utils
changelog: poppler (24.02.0-1ubuntu9) noble; urgency=medium

't Is hier wel ongelooflijk rustig  :(

--- Einde van citaat ---
dat komt er weinige problemen hebben hoor met hun gebruikelijke versie.

pinokkio:

--- Citaat van: Johan Joost op 2024/09/21, 10:42:13 ---Graag wil ik zonder omweg de volledige versie van UBUNTU 24.04 LTS hebben. Nog steeds krijg ik niet de gewenste respons van het systeem om versie Ubuntu 22.04 lts te kunnen upgraden. Wanneer zou dat wel kunnen lukken? De link die ik hiervoor op Tweakers geeft mij trouwens wel hoop dat dit gaat lukken. Alle vertrouwen in Cannonical !

--- Einde van citaat ---
als er niet bijzonders opstaat, is een herinstallatie de beste manier, en software die kan je er weer opzetten.

stap 1 maak een volledige backup en plaats die op een externe schijf of een aparte partitie
stap 2 gebruik deze code in de terminal

--- Code: ---   sudo apt update
sudo apt list --upgradable | more
sudo apt upgrade 
--- Einde van code ---

https://www.cyberciti.biz/media/new/faq/2024/04/Upgrading-Ubuntu-22.04-LTS-apps-and-packages-to-the-latest-version-599x590.png

Mogelijk ziet u een bericht als dit tijdens het patchen van het 22.04 LTS-systeem:

Newer kernel available
The currently running kernel version is 5.15.0-1030-aws which is not the expected kernel version 6.5.0-1018-aws. 
Restarting the system to load the new kernel will not be handled automatically, so you should consider rebooting.

--- Code: --- sudo reboot 
--- Einde van code ---

normaal is je pc nu geupgrade

Johan Joost:
Ik werk alleen met de lts-versies. De tussenliggende versies houd ik van ver van mijn computer. Wanneer krijgen we eigenlijk officieel bericht van Cannonical hierover ? Is daar al zicht op en hoe ?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie