Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Vertaalspurt Ubuntu 12.10 6 en/of 7 oktober  (gelezen 4726 keer)

Offline redmar

  • Vertaalteam
Vertaalspurt Ubuntu 12.10 6 en/of 7 oktober
« Gepost op: 2012/10/02, 15:21:13 »
Hallo allemaal,
Met minder dan een week te gaan is er nog flink wat vertaalwerk te doen. Volgens [1] zijn er nog 1055 onvertaalde strings voor quantal, en daar komen nog eens 390 strings bij voor de documentatie [2], die door een fout niet in de lijst met templates staat.

Ik weet dat het kort dag is, maar wie kan er komend weekeind meedoen met een online vertaalspurt? Zelf kan ik helaas zondag niet, maar zaterdag ben ik sowieso op irc in #ubuntu-nl-mwanzo aanwezig. Dit is ook een mooie kans voor mensen die niet bekend zijn met vertalen om mee te doen en te zien of het vertalen bevalt.

De 12.04 release was de eerste release van ubuntu die 100% naar het Nederlands vertaald was, we kunnen het natuurlijk niet laten gebeuren dat dat deze keer niet lukt. Dus wie komt ons aanstaand weekeind helpen?

[1] http://91.189.93.77/stats/quantal/nl
[2] https://translations.launchpad.net/ubuntu-docs/quantal/+pots/ubuntu-help

Offline Parbo

  • Vertaalteam
Re: Vertaalspurt Ubuntu 12.10 6 en/of 7 oktober
« Reactie #1 Gepost op: 2012/10/02, 16:00:39 »
Goed idee. Alleen zal ik dit weekeinde slechts af en toe mee kunnen doen en op irc aanwezig zijn.
Ubuntu Dutch Translators

Re: Vertaalspurt Ubuntu 12.10 6 en/of 7 oktober
« Reactie #2 Gepost op: 2012/10/02, 20:22:29 »
Weekend kan ik niet beloven, maar ik heb vandaag wel behoorlijk wat stukjes tekst zitten vertalen (onder mijn echte naam, Michael Steenbeek). Hopelijk naar wens.
NOBODY expects the Spanish Inquisition!

Offline redmar

  • Vertaalteam
Re: Vertaalspurt Ubuntu 12.10 6 en/of 7 oktober
« Reactie #3 Gepost op: 2012/10/03, 19:50:50 »
Bedankt voor je vertalingen Gymnasiast, ik zal ze binnenkort nakijken!

Offline Rachid

  • Lid
    • rachidbm
    • Mijn blog
Re: Vertaalspurt Ubuntu 12.10 6 en/of 7 oktober
« Reactie #4 Gepost op: 2012/10/04, 14:15:53 »
Misschien dat ik er zondag even bij kan zijn. Ben erg druk, maar wil wel even helpen als het nog echt nodig is.
Anders kan ik ook wel later wat dingen reviewen die uit de spurt zijn gekomen.
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!