Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Prullenbak vraagt niet om bevestiging bij legen  (gelezen 585 keer)

Offline lizardman

  • Lid
Prullenbak vraagt niet om bevestiging bij legen
« Gepost op: 2008/05/26, 14:08:21 »
Als ik mijn laptop opstart en er zit nog iets in de prullenbak, en ik klik dan op het prullenbak icoontje en dan op de knop 'prullenbak legen' rechtsboven, dan maakt ie de prullenbak leeg zonder mij om bevestiging te vragen.
Dit gebeurt alleen de eerste keer na opstarten. Als ik gedurende de sessie wederom de prullenbak wil legen dan vraagt ie wel om bevestiging.

Niet dat het nou zo'n groot probleem is, maar ik vraag mij af of er nog meer mensen zijn die dit verschijnsel tegenkomen.
"Het is een teken van een ontwikkelde geest om met een gedachte te kunnen spelen zonder die te accepteren."

Aristoteles Grieks filosoof (384 v.C. - 322 v.C.)

Prullenbak vraagt niet om bevestiging bij legen
« Reactie #1 Gepost op: 2008/05/26, 16:10:18 »
Prullenbak openen>Bewerken>Voorkeuren>Gedrag>Bevestiging vragen........
Of heb je dit al geprobeerd?

Met vriendelijke groet,

Gijs
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline lizardman

  • Lid
Prullenbak vraagt niet om bevestiging bij legen
« Reactie #2 Gepost op: 2008/05/26, 16:48:47 »
ja die staat aangevinkt, daarom is het ook vreemd dat ie geen bevestiging vraagt, maar alleen de eerste keer na het opstarten.
Iedere volgende keer vraagt ie wel bevestiging.
Heb het op een andere laptop kunnen reproduceren.

Ik denk dus dat het een bug in Ubuntu is.
"Het is een teken van een ontwikkelde geest om met een gedachte te kunnen spelen zonder die te accepteren."

Aristoteles Grieks filosoof (384 v.C. - 322 v.C.)

Offline lizardman

  • Lid
Prullenbak vraagt niet om bevestiging bij legen
« Reactie #3 Gepost op: 2008/05/27, 19:12:56 »
Heb er een bug melding over gemaakt in de hoop dat iemand het kan reproduceren of bevestigen.
https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+bug/234964
"Het is een teken van een ontwikkelde geest om met een gedachte te kunnen spelen zonder die te accepteren."

Aristoteles Grieks filosoof (384 v.C. - 322 v.C.)