Puf puf puf. Nou het is gelukt hoor... Het scribus bestand van Issue #1 staat op de wiki pagina. Kan iemand er nog even doorheen lopen om het te contrleren? Als het (schrik niet) voor morgenochtend 10:00 uur doorgelezen is zou ik nog wel een PDF kunnen maken en door sturen naar Ronnie Tucker. Later lukt niet, want ik ga zaterdag om 5:00 uur op vakantie en ben vanaf morgenmiddag bij m'n broer en schoonzus en heb dus niet meer de middelen om de pdf te maken.
ff een directe link naar het scribus bestand:
https://wiki.ubuntu.com/UbuntuMagazine/TranslateFullCircle/Dutch?action=subscribeN.B. wat een verschikkelijk slecht opgemaakt document zeg. Ik hoop dat issue #2 beter is... Is aantal probelemen:
- Zeeeer inconsistent met fonts (groot, klein beerd, smal ...)
- Font dat gebruikt wordt heeft geen speciale tekens zoals é, ë, ï e.d.
- Er worden alinea afscheidingen gebruikt om de tekst op de goede plaats in eth document te krijgen, dus je moet met proberen de tekst op de goede plaat zien te krijgen (ze werken er mee alsof het een tekstverwerker is)
- Er staat bijna niets in de template. De meeste opmaak is per pagina gemaakt. (Daarentegen staat de inhoudsopgave ineens weer wel in een template)
- ...
Ik zal ophouden tis immers klaar