Ondersteuning > Software en configuratie

Muziek maken&bewerken ed.

(1/6) > >>

theokus:
Zijn er programma's

Jeroen:
hoi Theokus,

ik denk zelf erover om een laptop te kopen met helaas nog windows erop en dan het gratis win proggie kristal te gebruiken http://www.kreatives.org/kristal/index.php?section=details

heeft iemand tips over laptops welke wel te kopen en celeron/sempron centrino/turion amd 64/p4?

groetjes Jeroen

theokus:

--- Citaat van: Jeroen ---hoi Theokus,

ik denk zelf erover om een laptop te kopen met helaas nog windows erop en dan het gratis win proggie kristal te gebruiken http://www.kreatives.org/kristal/index.php?section=details

heeft iemand tips over laptops welke wel te kopen en celeron/sempron centrino/turion amd 64/p4?

groetjes Jeroen
--- Einde van citaat ---
Dat programma ken ik hoor Jeroen.

Tot voor kort was Toshiba een goede keuze als laptop.
Tijden veranderen....HP is een betere keuze maar ja, de kostprijs ;)
Kijk anders een op het forum van Belgium Digital.
We hebben daar een onderzoeker&analyst "zitten" ;)

Jeroen:
ik zit namelijk in een dillema> hardiskrecorder rond de 600 euro ( 8 mono sporen) of een laptop 6 a 799 euro 16 stereo sporen, uit te breiden en heb dus alles al voor de pc...
en sja welke laptop dan ? packard bell? asus? toshiba? HP? acer?  ( een appel is debiel duur vind ik)

wie kan me een hint geven? > het gaat om het volgende: 5 tot 8 stereo sporen liefst op 24 bit 96 khz geen fx < zit in mijn mixer) thats all.....

theokus:

--- Citaat van: Jeroen ---ik zit namelijk in een dillema> hardiskrecorder rond de 600 euro ( 8 mono sporen) of een laptop 6 a 799 euro 16 stereo sporen, uit te breiden en heb dus alles al voor de pc...
en sja welke laptop dan ? packard bell? asus? toshiba? HP? acer?  ( een appel is debiel duur vind ik)

wie kan me een hint geven? > het gaat om het volgende: 5 tot 8 stereo sporen liefst op 24 bit 96 khz geen fx < zit in mijn mixer) thats all.....
--- Einde van citaat ---
Jeroen...
Luister eens naar mij...hahahaha
Bekijk eens PowerTracks Pro van pgmusic.com.
Ik heb er al zeeeeer goede cd's meegemaakt....
Zorg voor een goede midi-file.
Laad die in PT Pro.
Je hebt minimaal 48 sporen ter beschikking
die je een voor voor een kan opnemen in stereo.
Bekijk ook eens die plugins van PT Pro.

Kan je een WD raptorschijf in een laptop stoppen?
(zeer snelle schijf dus).
Bovendien zou ik mij pc dan enkel gebruiken voor muziek....

Die Steinberg dingen zijn zoals Apple > veels de duur voor wat het is.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie