Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: OnTV en één  (gelezen 1064 keer)

Paretje

  • Gast
OnTV en één
« Gepost op: 2008/06/15, 21:07:22 »
Ik heb daarstraks OnTV eens proberen te gebruiken, dat leek me wel handig. Alles verliep vlot, tot ik zag dat er niets werd gedownload voor één. Het enige wat me bij de configuratie is opgevallen is dat é in één met vraagtekentjes stond.

Ik heb dan eens geprobeerd om het handmatig in te stellen, en dat op zich lukte wel, maar de programma's van één werden niet afgehaald.

Nu, na eindeloos gefoefel (zelfs het wijzigen van tv_grab_be naar UTF-8) kreeg ik een foutmelding, die nu is opgelost na een herinstallatie.

Maar alles blijft hetzelfde:
Ik kan één selecteren:


Maar de programma's worden niet geladen (na VTM zou één moeten komen, maar het is Canvas):

Paretje

  • Gast
OnTV en één
« Reactie #1 Gepost op: 2008/06/15, 21:59:56 »
Het staat dus in het verkeerde forum, het moest Software en configuratie zijn. Sorry.

OnTV en één
« Reactie #2 Gepost op: 2008/06/15, 23:15:31 »
Welk programma gebruik je?
Is het niet een site waar je alleen de video's kan bekijken of zie ik dat verkeerd?

Met vriendelijke groet,

Gijs
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Paretje

  • Gast
OnTV en één
« Reactie #3 Gepost op: 2008/06/16, 19:49:14 »
OnTV, een applet voor GNOME. Het meldt welke programma's bezig zijn, welke zullen beginnen, ...

En dat werkt op zich allemaal wel, maar er lijkt een probleem te zijn met de accenten van één.

OnTV en één
« Reactie #4 Gepost op: 2008/06/16, 20:34:23 »
Nog een vraag Paretje, komt er ergens een icoon te staan? In Synaptic was het al geinstalleerd. Alleen als ik ontv in de terminal type gebeurt er niks.

Met vriendelijke groet,

Gijs
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

OnTV en één
« Reactie #5 Gepost op: 2008/06/16, 20:38:58 »
Om ontv te starten, klik je op het paneel, kies toevoegen en zoek naar OnTV, onder accessoires.  Hij start dan ook automatisch met het willen instellen van de programmalijst.  Alleen wil het bij mij ook nog niet lukken.  Hij zit blijkbaar in een eindeloze loop, want hij begint altijd opnieuw met alle geselecteerde zenders... :(
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

Paretje

  • Gast
OnTV en één
« Reactie #6 Gepost op: 2008/06/16, 20:44:34 »
Bij mij lukt het, maar ik krijg één er niet bij ... :(

OnTV en één
« Reactie #7 Gepost op: 2008/06/16, 21:25:33 »
Bedankt Prosper. Helaas krijg ik geen een zender als ik Nederland kies. Probeer het nu met NoordAmerika, is nog even bezig zal mij benieuwen.

Met vriendelijke groet,

Gijs
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

OnTV en één
« Reactie #8 Gepost op: 2008/06/16, 21:36:44 »
Ik zou willen weten of het mogelijk is om verschillende ....grab sites te kiezen.  Blijkbaar is de informatie (uiteraard) nogal afhankelijk van het land (eigen zenders eerst, of zoiets :) ).  Overigens zit mijn probleem bij, ik denk, National Geographic. Zal dadelijk nog eens proberen zonder die zender.  Of één er bij zit, weet ik nog niet..
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

Paretje

  • Gast
OnTV en één
« Reactie #9 Gepost op: 2008/06/16, 22:07:46 »
Inderdaad, ik heb ook problemen met NGC, maar vooral één is (voor mij) belangrijk.

één kan je selecteren, maar zal niets mee gedaan worden (ik vermoed door die accentjes) en NGC heeft een error bij het downloaden waardoor de volledige verwerking mislukt.