Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Herordenen dmv verplichte versie input  (gelezen 1626 keer)

Offline Meezcore

  • Lid
Herordenen dmv verplichte versie input
« Gepost op: 2010/12/08, 13:28:16 »
Zo'n forum werkt toch met een database?
Ik stel voor om bij het invoeren van een thread ook een versie nummer verplicht te stellen.
Dan kun je tijdens het zoeken beginnen met de versie waar de vraag over gaat en later bijvoorbeeld meerdere versies selecteren voor de zoekfunctie.
De kans dat je een relevante thread vindt wordt groter en je kunt sneller vaststellen of het een incident is of dat het dieper in het systeem zit.
Want de problemen met versie 5.10 hoeven niet meer te gelden voor 10.10, maar het kan wel.

De reden dat ik dit aangeef is dat in Ondersteuning/Software en Hardware nog vragen staan met floppy's end...
Het is nostalgisch, maar out-of-date.
« Laatst bewerkt op: 2010/12/08, 13:31:23 door Meezcore »

Offline Rachid

  • Lid
    • rachidbm
    • Mijn blog
Re: Herordenen dmv verplichte versie input
« Reactie #1 Gepost op: 2010/12/08, 13:34:44 »
Dit onderwerp past beter in het subforum "Forum".

Om een versie nummer verplicht te stellen vind ik een beetje overdreven. Het is misschien wel handig met zoeken, maar er zitten ook nadelen aan. Zo hebben veel dingen betrekking op meerdere versies. Wil je dan dat er meerdere versie aan een onderwerk gehangen kunnen worden? Verder is het aan de vraagsteller en moderators om dit dan bij te houden.

Ik ben meer voor het buiten het forum bijhouden van goede documentatie/HOWTO's en dan daarna verwijzen.
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Offline Meezcore

  • Lid
Re: Herordenen dmv verplichte versie input
« Reactie #2 Gepost op: 2010/12/08, 13:48:37 »
Je hebt gelijk wat betreft de plaats.
Maar ik weet niet zo goed hoe ik het moet verplaatsen.

Voor dat andere, moet ik even over nadenken  :)

Re: Herordenen dmv verplichte versie input
« Reactie #3 Gepost op: 2010/12/08, 14:03:42 »
Verplaatsen kunnen alleen moderators en admins. Bij deze dus ;)