Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: hulde  (gelezen 877 keer)

tuxido_devito

  • Gast
hulde
« Gepost op: 2008/06/11, 20:50:59 »
dankzij de uitstekende draadloze drivers ingebakken in ubuntu kan ik met een usb stickie genieten van ubuntu op mn pa's laptop. die usb install is een verdelde live cd met write support. alles op deze laptop werkt naar behoren (dell precision) zelfs de knopjes voor multimedia gebruik

maar nu komt het mooiste

hoewel het mij nog nooit gelukt is draadloos op mn broers laptop aan de gang te krijgen was het op dit apperaat een fluitje van een cent. wachtwoord type + atributen selecten en wachtwoord ingeven et voila. geen drivers nodig om te installeeren. hier heb je ubuntu voor

klasse ubuntu!

hulde
« Reactie #1 Gepost op: 2008/06/13, 08:56:39 »
"...Goed gedaon jochie..!", Ja, wij verbazen ons (ben maar beginneling hoor) ook regelmatig over soms illustere mogelijkheden van die rare reiger. Al krijg je op dit forum natuurlijk meer problemen te zien dan oplossingen. Toch zijn hier soms fantastisch oplossingen te vinden.
En jouw kreet doet me goed om die hier te horen.
Die live cd is sowieso een wonder, ook in mijn ervaring. Die overkomt bijna alle opstartproblemen op elk willekeurig systeem. Later na een install is dat soms wel anders, maar komt tijd (en met inzet van velen hier) komt raad.
¨ik respecteer u zoals ik ben¨
Herman Brood

Offline Ron

  • Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
hulde
« Reactie #2 Gepost op: 2008/06/13, 12:36:49 »
Citaat van: Peterbeter
Al krijg je op dit forum natuurlijk meer problemen te zien dan oplossingen.
Dit forum is ook bedoeld als ondersteuning, mensen zonder problemen schrijven daar (bijna) nooit over :P
Openstandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData voorstander.
Xubuntu gebruiker en voorstander
Er is ook nog een andere hobby.

hulde
« Reactie #3 Gepost op: 2008/06/13, 18:19:17 »
Citaat van: r0n.
Citaat van: Peterbeter
Al krijg je op dit forum natuurlijk meer problemen te zien dan oplossingen.
Dit forum is ook bedoeld als ondersteuning, mensen zonder problemen schrijven daar (bijna) nooit over :P
Tis nie waar...?
(sorry r0n, kon 't effe niet laten)
¨ik respecteer u zoals ik ben¨
Herman Brood