Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Flyers voor Linux Thema dag  (gelezen 34133 keer)

Offline Ronnie

  • Lid
    • ronnie.vd.c
Re: Flyers voor Linux Thema dag
« Reactie #50 Gepost op: 2011/04/21, 01:22:30 »
Versie 8 dan maar weer online gezet.
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Documentatie Terminal

Re: Flyers voor Linux Thema dag
« Reactie #51 Gepost op: 2011/04/21, 22:49:46 »
Ik ben bezig de flyer te upoaden naar de drukker.
Volgens mij is ie nu wel goed.

Artwork-team (Ronnie): hartelijk dank!  :D

En iedereen voor het meedenken!

Re: Flyers voor Linux Thema dag
« Reactie #52 Gepost op: 2011/04/21, 23:14:32 »
Ik vind het in ieder geval een heel mooie flyer geworden. Daar kunnen Ubuntu-NL en OS4Free mee voor de dag komen. :)

Re: Flyers voor Linux Thema dag
« Reactie #53 Gepost op: 2011/04/22, 18:08:51 »
Het volgende bericht kreeg terug van de drukker:

Het formaat dat u aanlevert is correct echter het artwork loopt niet geheel door in de afloop (de 3 mm extra rondom) hierdoor loopt u het risico op op witte randen langs uw drukwerk.

Uw bestand bevat transparantie hetgeen bij het drukken problemen op kan leveren. Wij verzoeken u om de voorinstelling PDF/x-1a:2001 te gebruiken bij het exporteren naar pdf, deze vlakt de transparantie af.

Uw bestand bevat RGB kleuren, echter heeft u full color besteld. Wij verzoeken u deze kleuren om te zetten naar CMYK kleuren (full color). Let op, hierdoor ontstaan kleurverschillen.

Graag ontvangen wij de aangepaste bestanden zodat wij verder kunnen gaan met het verwerken van de order.


Kan iemand dat aanpassen?  ???

Offline Ronnie

  • Lid
    • ronnie.vd.c
Re: Flyers voor Linux Thema dag
« Reactie #54 Gepost op: 2011/04/22, 20:54:31 »
Het volgende bericht kreeg terug van de drukker:

Het formaat dat u aanlevert is correct echter het artwork loopt niet geheel door in de afloop (de 3 mm extra rondom) hierdoor loopt u het risico op op witte randen langs uw drukwerk.
Klopt zie dat ik 3pt ~ 1mm had ingesteld ipv 3mm
-- Opgelost


Citaat
Uw bestand bevat transparantie hetgeen bij het drukken problemen op kan leveren. Wij verzoeken u om de voorinstelling PDF/x-1a:2001 te gebruiken bij het exporteren naar pdf, deze vlakt de transparantie af.
Opgeslagen als PDF 1.3 ipv 1.5, hopen dat dit het gewenste resultaat oplevert. Kan ook geen transparante items vinden
-- Misschien opgelost


Citaat
Uw bestand bevat RGB kleuren, echter heeft u full color besteld. Wij verzoeken u deze kleuren om te zetten naar CMYK kleuren (full color). Let op, hierdoor ontstaan kleurverschillen.
Klopt, de grijstint was van de website overgenomen, deze is nu omgezet naar CYMK
-- Opgelost

http://wiki.ubuntu-nl.org/Artwork/Projecten/Overig/Linux-Thema-Dag
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Documentatie Terminal

Re: Flyers voor Linux Thema dag
« Reactie #55 Gepost op: 2011/04/22, 22:32:05 »
@ Ronnie; Geweldig !! Bedankt  ;)

Ik ga ze nog een keer uploaden.