Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: FF + Page load error in 8.0.4  (gelezen 765 keer)

Offline LooseEnds

  • Lid
FF + Page load error in 8.0.4
« Gepost op: 2008/04/25, 16:27:23 »
Ik ben een linux n00b. Heb 8.0.4 op dvd gebrand in laatje gedaan. Eerst maar eens via schijfje met dit OS kennismaken. Alles verliep naar wens totdat ik FF 3b5 probeerde te starten en alleen "page load errors - address not found" kreeg voorgeschoteld. Vuurvos kan/wil niet met internet connecten.

In netwerkbeheer gekeken en allerlei mogelijke host opties uitgeprobeerd maar niets. Alles maar weer naar default teruggezet. Ik werk via xs4all met een dsl aansluiting.

Kan ondanks de summiere info iemand mij miischien een lijntje toewerpen?

bvd

Offline LooseEnds

  • Lid
FF + Page load error in 8.0.4
« Reactie #1 Gepost op: 2008/04/26, 01:25:40 »
Citaat van: LooseEnds
Ik ben een linux n00b. Heb 8.0.4 op dvd gebrand in laatje gedaan. Eerst maar eens via schijfje met dit OS kennismaken. Alles verliep naar wens totdat ik FF 3b5 probeerde te starten en alleen "page load errors - address not found" kreeg voorgeschoteld. Vuurvos kan/wil niet met internet connecten.

In netwerkbeheer gekeken en allerlei mogelijke host opties uitgeprobeerd maar niets. Alles maar weer naar default teruggezet. Ik werk via xs4all met een dsl aansluiting.

Kan ondanks de summiere info iemand mij misschien een lijntje toewerpen?

bvd
Niemand? Ik heb nogmaals de FAQ er op nagekeken maar kan niets vinden. Exit Ubuntu!

Offline LooseEnds

  • Lid
FF + Page load error in 8.0.4
« Reactie #2 Gepost op: 2008/04/26, 13:40:28 »
Citaat van: arie
Citaat van: LooseEnds
Citaat van: LooseEnds
Ik ben een linux n00b. Heb 8.0.4 op dvd gebrand in laatje gedaan. Eerst maar eens via schijfje met dit OS kennismaken. Alles verliep naar wens totdat ik FF 3b5 probeerde te starten en alleen "page load errors - address not found" kreeg voorgeschoteld. Vuurvos kan/wil niet met internet connecten.

In netwerkbeheer gekeken en allerlei mogelijke host opties uitgeprobeerd maar niets. Alles maar weer naar default teruggezet. Ik werk via xs4all met een dsl aansluiting.

Kan ondanks de summiere info iemand mij misschien een lijntje toewerpen?

bvd
Niemand? Ik heb nogmaals de FAQ er op nagekeken maar kan niets vinden. Exit Ubuntu!
werk je draadloos of bedraad?
als je draadloss werkt plug dan eerst even een kabeltje in, misschien wordt je draadloze kaartje niet ondersteund, welke is het trouwens
Bedraad. De hele ochtend toch nog geprobeerd tot een connect te komen maar tevergeefs. Ik kan niet bij mijn isp [xs4all] aanloggen. M.i. een network probleem maar ik ben uit ideeën omdat ik te onbekend ben met dit OS.

Via Win connecten geen probleem.