Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Linux Mint Cinnamon; hoe uitschakelen automatisch aanvullen bij opslaan.  (gelezen 6042 keer)

Offline Zonnig

  • Lid
Re: Linux Mint Cinnamon; hoe uitschakelen automatisch aanvullen bij opslaan.
« Reactie #50 Gepost op: 2020/03/17, 15:04:08 »
@Vanadium; ik denk dat je gelijk hebt. Mijn laatste bericht heeft ook veel te lang geduurd om te schrijven. Daar had ik naderhand ook last van. Het is gewoon ook zó moeilijk om kort zoiets uit te leggen....

En ik denk dat het een goede tip van je is, want ik ga volgens mij teveel de diepte in.

De historie onthouden had ik reeds uitgeschakeld, maar als het goed is, is dat inmiddels bekend omdat ik dat meermaals heb uitgelegd.
Als @DeBaas het heeft over ( het al dan niet ) historie bewaren in Libre Office, dan kan het zijn dat ik hier dus over heen heb gelezen, maar ik loop ook achter in het bestuderen van jullie reacties.

In het verleden heb ik deze instellingen weleens gewijzigd binnen Libre Office ( kan ik ook al eens hebben genoemd ), maar ik zal het zeker nog even checken.

Dank jullie wel.

@Jenske, @Loti en @Nahjo; hartelijk dank voor jullie reacties / input.  Ik loop iets achter in het bestuderen van alle reacties, dus ik heb even tijd nodig. ;)
« Laatst bewerkt op: 2020/03/17, 15:47:08 door Zonnig »