Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [OPGELOST] Browser start niet meer op  (gelezen 1255 keer)

[OPGELOST] Browser start niet meer op
« Gepost op: 2012/06/27, 12:42:35 »
Er was vanmorgen een update voor mijn webbrowser (Google Chrome) en heb deze via updatebeheer geinstalleerd. Maar nu start de browser niet meer op  :rolleyes: Gelukkig heb ik nog een laptop met Windows 7, zodat ik toch mijn probleem op het forum kan plaatsen  ^-^
« Laatst bewerkt op: 2012/06/29, 12:44:36 door Metal Henkie »

Re: Browser start niet meer op
« Reactie #1 Gepost op: 2012/06/27, 12:50:18 »
Open een Terminalvenster en typ google-chrome
Plaats de output uit het terminalvenster hier, dan kijken wij mee :)

Re: Browser start niet meer op
« Reactie #2 Gepost op: 2012/06/27, 13:58:13 »
Er valt niet veel mee te kijken, want als ik google-chrome intik gebeurt er niets  :(

Re: Browser start niet meer op
« Reactie #3 Gepost op: 2012/06/27, 14:11:44 »
Wel op Enter drukken na het intypen van google-chrome hè ;)

Offline asphyxia

  • Forumteam
Re: Browser start niet meer op
« Reactie #4 Gepost op: 2012/06/27, 16:28:00 »
Vervang google-chrome in de Terminal ingeven, eens door chromium-browser (tenminste, als je die via de repos hebt geinstalleerd). Ook dan met Enter afsluiten.
« Laatst bewerkt op: 2012/06/27, 16:29:42 door asphyxia »
Als de werkelijkheid er niet was, zou de wereld er heel anders uitzien. [Theo Maassen]
Alles is te kraken, niets is veilig, zorg dus voor zoveel mogelijk niets. [Ramana]

Re: Browser start niet meer op
« Reactie #5 Gepost op: 2012/06/27, 17:59:45 »
Ik heb Google Chrome geinstalleerd. Tot nu toe kreeg ik via updatebeheer altijd keurig meldingen van nieuwe updates en de installatie daarvan ging ook zonder problemen. Zal ik anders de-installeren en een nieuwe installatie doen?

Re: Browser start niet meer op
« Reactie #6 Gepost op: 2012/06/29, 12:44:15 »
Er was vandaag weer een update voor Google Chrome stable en ik had stiekem de hoop dat hiermee mijn probleem werd opgelost. Maar helaas, de browser startte nog steeds niet op. Ik heb nu Crome verwijderd en via het softwarecentrum Cromium geinstalleerd. Deze browser doet het perfect en lijkt zelfs wat sneller te zijn dan Chrome.