Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: pinter Brother installeren lukt niet  (gelezen 792 keer)

pinter Brother installeren lukt niet
« Gepost op: 2012/03/26, 19:34:46 »
L.S.

Recent maar eens een 64 bits besturingssysteem (Debian 7) geinstalleerd (inverband met meer geheugebereik). Tot nog toe lukt alles, behalve mijn printer/scanner (Brother DCP-J715W) weigert - onder 32 bits werkte het wel, dat wil zeggen het print gedeelte.
Voor zover na te gaan zijn er voor dit apparaat geen drivers voor een 64 bits systeem. Is hier mogelijk toch nog een oplossing voor te bedenken?

gegroet,
mrt
Ach! Waren alle Menschen wijs, en wilden daarbij wel! De Aard waar haar een Paradijs, Nu isse meest een Hel.

Offline ryanrio95

  • Lid
    • Riome Distro
Re: pinter Brother installeren lukt niet
« Reactie #1 Gepost op: 2012/03/26, 22:24:05 »
De 32 bits drivers worden alleen ondersteund omdat deze hoogstwaarschijnlijk ook werken op een 64 bits systeem.
Probeer de 32 bits drivers gewoon eens uit. Mocht het niet werken dan kunnen we een andere oplossing proberen te vinden.

Re: pinter Brother installeren lukt niet
« Reactie #2 Gepost op: 2012/03/28, 14:32:40 »
bij het installeren krijg ik 'wrong architecture I386' of zoiets (ik kan even niet bij mijn eigen comuter en demelding letterlijk copiƫren); dit zegt genoeg denk/vrees ik.

gegroet,
mrt
Ach! Waren alle Menschen wijs, en wilden daarbij wel! De Aard waar haar een Paradijs, Nu isse meest een Hel.