Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Standaard Java Directory  (gelezen 682 keer)

Standaard Java Directory
« Gepost op: 2008/04/06, 20:05:37 »
Ik ben nu een tijdje bezig met Ubuntu en ik moet zeggen het gaat aardig. Nu wil ik graag mijn oude psion gebruiken met Ubuntu. Ik moet hier java en javax.comm voor installeren. Java moet werken want ik heb verschillende applicaties die java nodig hebben en die doen het. Nu moet ik voor javax.comm wat bestanden van de IBM Javax.com verplaatsen naar mijn standaard java directory. Ik heb geen idee waar ik deze kan vinden. Normaal zou die onder usr moeten staan, maar daar heb ik niets.
Iemand enig idee? Ik heb geloof ik alle java versies er op staan. Maar geen idee waar die staan geinstalleerd.

Bedankt
Server: Ubuntu 14.04 server edition
1 x Desktop: Mint 17.1
Netbook: Acer Aspire One Xubuntu 12.04.
Laptops: 1 x Asus Linux Mint 17.1, 1 x Acer XUbuntu 12.04

Standaard Java Directory
« Reactie #1 Gepost op: 2008/04/06, 20:35:24 »
/usr/bin/java (soms)
en vooral
/usr/lib/jvm (van java virtual machine)
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

Standaard Java Directory
« Reactie #2 Gepost op: 2008/04/06, 20:46:27 »
Bedankt, vrij veel java directories gevonden. Volgende probleem met javax.comm. De melding die ik krijg als ik het desbetreffende programma opstart.
javax/comm/PortInUseException. Enig idee
Server: Ubuntu 14.04 server edition
1 x Desktop: Mint 17.1
Netbook: Acer Aspire One Xubuntu 12.04.
Laptops: 1 x Asus Linux Mint 17.1, 1 x Acer XUbuntu 12.04

Standaard Java Directory
« Reactie #3 Gepost op: 2008/04/06, 21:09:04 »
Sorry, van Java ken ik verder niks.  Ik weet alleen die directories staan, nog van de ijd dat ik daar JRE manueel heb geïnstalleerd...  En om heel eerlijk te zijn, ben ik ze gaan nakijken onder Systeem-->Voorkeuren-->Sun Java 6 Control Panel, Tabblad Java, en dan "View" aanklikken.  Krijg je ineens het hele pad naar de betreffende installatie.

Maar daar houdt men kennis op :(
Toch nog veel succes gewenst.
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

Standaard Java Directory
« Reactie #4 Gepost op: 2008/04/06, 21:48:05 »
Applicatie werkt, nu nog de verbinding met javax.comm.
Server: Ubuntu 14.04 server edition
1 x Desktop: Mint 17.1
Netbook: Acer Aspire One Xubuntu 12.04.
Laptops: 1 x Asus Linux Mint 17.1, 1 x Acer XUbuntu 12.04