Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [OPGELOST] Rhythmbox start automatisch na upgrade van 9.04 -> 9.10  (gelezen 672 keer)

Offline Kenshi

  • Lid
Drie dagen terug heb ik mijn ubuntu versie geupgrade naar ubuntu karmic. Echter start nu steeds rhythmbox zonder enige reden op. Ik plug geen mp3-speler of iets dergelijks in. Ik heb geprobeerd om rhythmbox gewoon te verwijderen, maar dan probeert ubuntu het nog steeds op te starten en krijg ik een foutmelding dat rhythmbox niet gevonden kan worden.
Dit opstarten gebeurt een paar keer per uur.. Heeft iemand enig idee?

Trouwens, ook VLC media player heeft kuren. Als ik een .avi bestand open loopt VLC soms vast en soms speelt hij het gewoon normaal af. Ook hier heb ik een reinstall geprobeerd maar dat mocht niet baten. Beide problemen sinds de upgrade.

Kenshi.
« Laatst bewerkt op: 2009/11/05, 23:13:30 door Kenshi »

Re: Rhythmbox start automatisch na upgrade van 9.04 -> 9.10
« Reactie #1 Gepost op: 2009/11/03, 09:34:37 »
Systeem/voorkeuren/opstart-toepassingen?

Offline Kenshi

  • Lid
Re: Rhythmbox start automatisch na upgrade van 9.04 -> 9.10
« Reactie #2 Gepost op: 2009/11/03, 10:01:01 »
Daar staat niks van rhythmbox tussen helaas.

Offline vanadium

  • Lid
Re: Rhythmbox start automatisch na upgrade van 9.04 -> 9.10
« Reactie #3 Gepost op: 2009/11/03, 14:30:18 »
Kijk eens in een nautilus venster onder "edit - preferences -media". Gebeurt het nog als je "Never prompt or start programs on media insertion" aantikt?

Offline Kenshi

  • Lid
Re: Rhythmbox start automatisch na upgrade van 9.04 -> 9.10
« Reactie #4 Gepost op: 2009/11/05, 23:12:48 »
Ik heb het probleem laatst al gevonden. Bleek dat er bij de sneltoetsen iets voor 'run mediaplayer' stond.. dit heb ik verwijderd en het probleem was opgelost. :)