Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: zijpaneel Bestanden in Ubuntu Bionic Beaver is plotseling weg  (gelezen 443 keer)

Offline perro55

  • Lid
Goedemorgen,

Ik ontdekte iets vreemds deze ochtend. Tot en met gisterenavond zag ik gewoon mijn zijpaneel Bestanden met Afbeelding, Download, Muziek, Video, externe schijf, enz. Ik kon daar gewoon in scrollen en de externe schijf ook openen via dat zijpaneel bijvoorbeeld.
Echter, deze ochtend, ook na heropstart, is dat stukje zijpaneel geheel weg. Ik zie wel mijn bestanden. Dat is niet het probleem. Ik zie alleen niet meer in een zijpaneel. Hoe kan het dat dat stukje zijpaneel ineens weg is? Hoe kan ik dit herstellen?
Ik heb het dus niet over het zijpaneel met Firefox, Bestandenmap, LibreOffice, Instellingen, de terminal enz. Die is gewoon goed.
Het is puur het zijpaneel als ik Bestanden aanklik. Dan moet ik alle mappen enz. links kunnen inzien. Dit is nu weg.
Graag advies. Mijn dank.

Offline perro55

  • Lid
Re: zijpaneel Bestanden in Ubuntu Bionic Beaver is plotseling weg
« Reactie #1 Gepost op: 2019/08/20, 12:03:51 »
Al opgelost. Ik kan dit zogenaamde zijpaneel met F9 zichtbaar/onzichtbaar maken.
Heb denk ik per ongeluk die F9 aangeraakt. Tja, foutje van mijzelf. In elk geval toch bedankt al heb ik zelf gedaan.
Een ander heeft er misschien wat aan. Gewoon F9.

Groet.