Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: zelfstandige of kmo (ofzo) met ubuntu-knowhow gezocht  (gelezen 778 keer)

zelfstandige of kmo (ofzo) met ubuntu-knowhow gezocht
« Gepost op: 2014/01/06, 06:39:16 »
goeiedag,

ik stel ubuntu zeer op prijs (heb het op dit moment wel niet geïnstalleerd staan, wegens pas nieuwe computer gekocht met daarop op dit moment windows geïnstalleerd).
alleen: ik zou een of beter nog meerdere zelfstandigen/kmo's/ofzo willen kennen die me tegen betaling helpen met ubuntu: bij oplossen van problemen en dergelijke.
reden:  vrijwilligers die bij me willen komen, of waar ik mijn computer kan afgeven, om problemen op te lossen, bestaan niet bij mijn weten; en als ik het zelf moet proberen oplossen via forum feedback, is dit én zeer tijdsintensief voor mij, én is mijn informaticakennis vaak te beperkt om zelf aan de hand van die forumfeedback de oplossing te vinden.
maar als er bvb een zelfstandige of kmo zou zijn die al mijn problemen voor me wil oplossen, tegen betalen, dan zou me dat zeer helpen: het zou sneller opgelost zijn, op deskundiger wijze dan als ik zelf tracht te doen, en onopgeloste problemen zou ik niet of bijna niet hebben.
maar wie in belgië doet dit tegen betaling?

Groetjes

U.B.


Offline Ron

  • Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
Re: zelfstandige of kmo (ofzo) met ubuntu-knowhow gezocht
« Reactie #2 Gepost op: 2014/01/06, 12:53:23 »
Misschien ook handig om te vertellen waar in België ........
Openstandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData voorstander.
Xubuntu gebruiker en voorstander
Er is ook nog een andere hobby.

Re: zelfstandige of kmo (ofzo) met ubuntu-knowhow gezocht
« Reactie #3 Gepost op: 2014/01/06, 22:02:20 »
Zoek eens op deze kaart naar vrijwilligers: http://ubuntu-be.org/nl/supporters
Allemaal Linux gerelateerde links op mijn website http://home.scarlet.be/jefdamen/Ubuntu.html
Mijn YouTube kanaal:http://www.youtube.com/user/asilnevs
https://jefdamen.wordpress.com/
We are spiritual beings having a human experience

Offline palm

  • Lid
Re: zelfstandige of kmo (ofzo) met ubuntu-knowhow gezocht
« Reactie #4 Gepost op: 2014/01/09, 09:41:49 »
goeiedag,

ik stel ubuntu zeer op prijs (heb het op dit moment wel niet geïnstalleerd staan, wegens pas nieuwe computer gekocht met daarop op dit moment windows geïnstalleerd).
alleen: ik zou een of beter nog meerdere zelfstandigen/kmo's/ofzo willen kennen die me tegen betaling helpen met ubuntu: bij oplossen van problemen en dergelijke.
reden:  vrijwilligers die bij me willen komen, of waar ik mijn computer kan afgeven, om problemen op te lossen, bestaan niet bij mijn weten; en als ik het zelf moet proberen oplossen via forum feedback, is dit én zeer tijdsintensief voor mij, én is mijn informaticakennis vaak te beperkt om zelf aan de hand van die forumfeedback de oplossing te vinden.
maar als er bvb een zelfstandige of kmo zou zijn die al mijn problemen voor me wil oplossen, tegen betalen, dan zou me dat zeer helpen: het zou sneller opgelost zijn, op deskundiger wijze dan als ik zelf tracht te doen, en onopgeloste problemen zou ik niet of bijna niet hebben.
maar wie in belgië doet dit tegen betaling?

Groetjes

U.B.
misschien:
www.ubuntushop.be


Re: zelfstandige of kmo (ofzo) met ubuntu-knowhow gezocht
« Reactie #5 Gepost op: 2014/02/01, 11:34:02 »
@ vistaus:
ja, vrijwilliger zijn er. maar ik weet uit ervaring dat het mogelijk is iemand te vragen om te helpen bij de installatie, & daar houdt het dan ook mee op. Ik ken geen vrijwilligers die graag langskomen om te helpen een probleem met ubuntu op te lossen. & ik ken er ook geen waar ik mag langsgaan om een probleem met ubuntu op te lossen. één keer zullen ze misschien dulden (en zelfs dat ligt moelijk) maar als je op regelmatige basis zou langsgaan... nee, naar mijn ervaring is er weinig geestdrift bij vrijwilligers om verder te gaan dan installatiehulp. Dat heb ik steeds als een groot probleem ervaren met Ubuntu.

Re: zelfstandige of kmo (ofzo) met ubuntu-knowhow gezocht
« Reactie #6 Gepost op: 2014/02/01, 11:36:47 »
@ Ron: je vraagt waar in België: ideaal voor mij zijn regio Gent, Brussel of Waregem. Maar vergelijkbare en zelfs andere regio's zijn ook goed voor mij. Zolang ik maar een contact/contacten heb die me willen helpen tegen betaling.  Want van hen kan ik er zekerder van zijn dat ze me überhaupt willen helpen, dat ze reageren op mijn vraag op hulp, enzovoorts...

Re: zelfstandige of kmo (ofzo) met ubuntu-knowhow gezocht
« Reactie #7 Gepost op: 2014/02/01, 11:38:25 »
Ik weet niet welke vrijwilligers jij contact mee hebt gehad maar ik ken er een aantal hier die heus niet te beroerd zijn om vaker dan 1 keer langs te komen. Sommigen hier doen zelfs zelf een aanbod om langs te komen, tenminste, zo heb ik dat toch wel eens gezien in topics hier. En o.a. markba geeft ook langdurige ondersteuning. Als je ons verteld in welke regio je woont, dan is er vast wel iemand van dit forum die je graag wil helpen :)

Re: zelfstandige of kmo (ofzo) met ubuntu-knowhow gezocht
« Reactie #8 Gepost op: 2014/02/01, 11:39:51 »
@palm: bedankt. lijkt me alvast een zeer goed idee. (maar als er nog andere adressen zijn: laat me gerust weten.  Dan kan ik kiezen uit wie best service levert, wie best bereikbaar is voor mij,...)

Offline Nero

  • Lid
Re: zelfstandige of kmo (ofzo) met ubuntu-knowhow gezocht
« Reactie #9 Gepost op: 2014/02/01, 13:32:18 »
Mechelen-Leuven (Hever), je mag me altijd contacteren.