Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Pagina's in firefox laden zeer traag  (gelezen 2150 keer)

Octothorp

  • Gast
Pagina's in firefox laden zeer traag
« Gepost op: 2008/04/03, 22:17:11 »
Ik weet niet wat ik moet gedaan hebben maar plots laden mijn pagina's in firefox zeer traag, bij google images bijvoorbeeld worden de afbeeldingen met moeite geladen. Ik ben er zeker van dat ik op breedband zit want heb het gecontroleerd en heb ook nog eens een speedtest gedaan. Ik heb ook gewoon als eens gereboot op hoop van zegen maar dat heeft niks uitgehaald. Ook flash/shockwave werkt niet meer. Ik heb alle items die hier in de documentatie vermeld staan geinstalleerd en toen werkte dit allemaal, maar nu dus plots niet meer...
Iemand enig idee?

Pagina's in firefox laden zeer traag
« Reactie #1 Gepost op: 2008/04/03, 22:21:58 »
Ik had eerder op de dag ook hier last van ligt waarschijnlijk aan je provider. Ik heb UPC
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Octothorp

  • Gast
Pagina's in firefox laden zeer traag
« Reactie #2 Gepost op: 2008/04/03, 22:27:45 »
ik heb skynet van belgacom (belgie)

Het rare is, dat iets googlen wel snel gaat, maar afbeeldingen en andere websites gaan retetraag...
Replies geven hier gaat overigens ook snel :)

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Pagina's in firefox laden zeer traag
« Reactie #3 Gepost op: 2008/04/03, 22:29:24 »
Installeer eens de browsers Epiphany en Opera, en vergelijk eens hoe die het doen.

Pagina's in firefox laden zeer traag
« Reactie #4 Gepost op: 2008/04/03, 23:31:20 »
Pjotr123, die had ik ook al geinstalleerd, kan je goed vergelijken.  Vanmiddag had ik toevallig dat Firefox zijn benadering van websites erg traag afhandelde, je kan natuurlijk onder tussen van alles doen maar het werkt niet prettig. Inmiddels gaat dit weer op topsnelheid. Dus ik denk dat het toch aan de provider heeft gelegen.
Wat bij mij heel variabel blijft is de download snelheid 50kb/s tot 480kb/s maakt niet uit van welke site of met welke browser. Dit even ter aanvulling. :)

Met vriendelijke groet,

Gijs
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Octothorp

  • Gast
Pagina's in firefox laden zeer traag
« Reactie #5 Gepost op: 2008/04/03, 23:51:45 »
ik had Iceape al geinstalleerd en daar ging alles vlot, dus hier ligt het wel degelijk aan firefox...
Mijn opties? Volgens mij moet het ergens aan een plugin liggen, flash werkt overigens ook niet meer... En die pugins vanop pjotr zijn googlepage website staan allemaal geinstalleerd...

Iemand een idee?

Octothorp

  • Gast
Pagina's in firefox laden zeer traag
« Reactie #6 Gepost op: 2008/04/04, 15:04:40 »
Ik heb mijn probleem zelf opgelost door een nieuw firefox profiel aan te maken.
Hiervoor moet je terminal openen en dit intypen:
firefox -ProfileManager
Dan verschijnt een venster waarin je de profielen kan beheren. Ikheb achteraf uit de default folder 'bookmarsk.html' verplaatst naar de folder van het nieuw profiel zodat mijn bookmarks ook terug zijn.